ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik heb nog ff me computer van binnen gecheckt , alleen er zit zo'n normale ventilator alleen ik kon de case er nu niet afhalen dus ik zie verders niks. Zit er altijd een normale ventilator of kan je nog iets beters er op zetten?(Let neit op mijn onwetendheid , ik ben gewoon niet goed in dit soort stuf XD) die ¨normale ventilator¨ is waarschijnlijk de processor ventilator en de case is de kast. (casefan = kastventilator (= +/- 3 euro). en het is nVidia, niet NVidea en geForce. Je zou ook eens speedfan kunnen draaien, of een ander besturingssysteem om te kijken of het aan je hardware ligt. ps: met de nVidia driver kun je zien hoe heet je vcard is. ps: Welk chipset heb je? Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik zal mijn probleem nog eens uitleggen , mischien zit ik helemaal verkeert. Ik start GTA op en dan crasht me PC en zegt dat er een probleem is met geheugen ofzo en dan start ie op nieuw op , ik denk persoonlijk dat ik helemaal verkeerd zit maar ik kan het ook mis hebben. Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik zal mijn probleem nog eens uitleggen , mischien zit ik helemaal verkeert.Ik start GTA op en dan crasht me PC en zegt dat er een probleem is met geheugen ofzo en dan start ie op nieuw op , ik denk persoonlijk dat ik helemaal verkeerd zit maar ik kan het ook mis hebben. Dan is het niet jouw CPU/vcard maar geheugen/ M$ die geld wil. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 En wat kan ik er aan doen , heb het probleem niet met andere games. Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 En wat kan ik er aan doen , heb het probleem niet met andere games. 1. Memtest proberen (er kunnen echt fouten zitten in nieuw geheugen, voor de mensen die denken ¨nieuw is nooit stuk¨). 2. Geeft memtest geen fouten aan? -> nieuw besturingssysteem / reinstall van je huidige besturingssysteem. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Oké bedankt voor je advies. Welk programma kan ik gebruiken voor een memtest. Bewerkt: 12 mei 2007 door gta gekkske Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Oké bedankt voor je advies. Welk programma kan ik gebruiken voor een memtest. memtest zie ook dit Bewerkt: 12 mei 2007 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.