Jump to content

Twankala vs. Pitbull

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: freestyle

Soort design: signature

Size design: max. 500x150

Render: mag

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

Die van mij komt naar die van jou!

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

Ik wil wel tegen je maar ik zit al in een battle alleen .Antonio levert zijn signature niet in wacht je even? mischien kan ik nog tegen je.

Geplaatst:
Ik wil wel tegen je maar ik zit al in een battle alleen .Antonio levert zijn signature niet in wacht je even? mischien kan ik nog tegen je.

volgens mij had .Antonio hem al ingeleverd, en staat het 1-0 voor hem. anders moet je hem een pb sturen om te vragen of hij hem inleverd.

van mij mag je, maar als er iemand anders wil voor dat jou battle is geeindigt, battle ik met diegene.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ga ik maar....tegen dat jouw battle is afgelopen...

henryjd2.jpg

@meningen hieronder: sorry dat ik laat edit, maar dit wou ik toch even zeggen: "Ik heb hier echt wel wat werk aan gehad, dit lijkt misschien niet zo, maar het is wel zo. Voila, hartje gelucht :puh:.

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst:

Laat ik maar met ' Twankala ' beginnen :

Ik vind jou signature opzich wel mooi en vooral goed aangepakt met die border alleen de size is ietsjes te groot mocht wel wat kleiner, voor rest vind ik de linker kant niet zo mooi met dat zwarte te scherp verder vind ik de renders niet echt mooi bijmekaar staan en de lettertype ook niet, maar er zitten wel leuke kleuren en vind dat je het leuk gedaan hebt, alleen je hebt een anime erin geplaats en een render van de game wat niet goed bijelkaar past.

En nu met ' Pitbull ' :

Bij jou vind ik de render wel goed maar de naam mocht je wel op een andere plek neerzetten verder vind ik de rechte kant daar onder ontbreekt een stukje zal vast zo horen maar vind zelf niet goed maar de render heb je wel goed aangepakt.

Mijn stem gaat naar Pitbull

Geplaatst:
Laat ik maar met ' Twankala ' beginnen :

Ik vind jou signature opzich wel mooi en vooral goed aangepakt met die border alleen de size is ietsjes te groot mocht wel wat kleiner, voor rest vind ik de linker kant niet zo mooi met dat zwarte te scherp verder vind ik de renders niet echt mooi bijmekaar staan en de lettertype ook niet, maar er zitten wel leuke kleuren en vind dat je het leuk gedaan hebt, alleen je hebt een anime erin geplaats en een render van de game wat niet goed bijelkaar past.

En nu met ' Pitbull ' :

Bij jou vind ik de render wel goed maar de naam mocht je wel op een andere plek neerzetten verder vind ik de rechte kant daar onder ontbreekt een stukje zal vast zo horen maar vind zelf niet goed maar de render heb je wel goed aangepakt.

Mijn stem gaat naar Pitbull

WTF.... wat een uitleg zeg..

ik had niet eens gezien dat bij Twankala zijn naam erin stond..... Die gezichten zijn echt niet mooi...

En bij Pitbull is alles goed gelukt..

dus mijn stem gaat ook naar: Pitbull

Geplaatst:

mijn stem gaat naar twankala omdat ik het gevoel heb dat daar meer aan is gedaan, ik vind die van pitbull een beetje saai en best wel simpel

ik vind alleen wel dat bij twankala beide scherpe poppetjes iets te scherp zijn maar voor de rest goed gedaan

beide kutgw en succes

stem: twankala

Geplaatst:

In die van Twankala zit veel meer werk in dan in die van Pitbull. En ik vind hem ook mooier. Dus mijn stem gaat duidelijk naar Twankala.

Geplaatst:
In die van Twankala zit veel meer werk in dan in die van Pitbull. En ik vind hem ook mooier. Dus mijn stem gaat duidelijk naar Twankala.

Mee eens.Maar die van Pitbull vind ik ook niet slecht.....

Stem:twankala

Geplaatst:

ik begin dan maar bij Twankala

mooi signature met leuke kleur effecten en naam goed in je sig verwerkt.

Pitbull

Ook een mooie signature maar hij 'lijkt' vrij standaard alleen een blur en lens flare lijkt het op.

Mijn stem gaat naar Twankala

Geplaatst:

Winnaar twankala +1 punt gefeliciteerd, verliezer Pitbull -1 punt helaas..

Ranking geupdate en topic gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...