DenkaanHenk Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik heb wat vragen over The Godfather op de PSP. De vragen gaan over de rangen. Ik ben nu Outsider. Deze rangen zijn er. Outsider , Vennoot , Soldaat , Capo , Onderbaas , Don. Waneer word ik Vennoot? Waneer word ik Soldaat? Waneer word ik Capo? Waneer word ik Onderbaas? En waneer word ik Don? Reageren
Damos Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Weet ik zoniet maar als je een bepaald aantal missies hebt gedaan moet je naar de compound en ben je hoger ofzo. Reageren
bril_idioot Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik heb wat vragen over The Godfather op de PSP. De vragen gaan over de rangen. Ik ben nu Outsider. Deze rangen zijn er. Outsider , Vennoot , Soldaat , Capo , Onderbaas , Don.Waneer word ik Vennoot? Waneer word ik Soldaat? Waneer word ik Capo? Waneer word ik Onderbaas? En waneer word ik Don? Het ligt aan de missie's en je respect level... Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Blijf gewoon de missies doen,dan bellen ze je en zeggen ze dat je naar de compound moet gaan,ik ben nu Onderbass Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.