ACID Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 eey, ik heb America's Army gedownload en een account gemaakt maar als ik in het spel wil inloggen zegt hij dat m'n wachtwoord fout is terwijl ik op de site wel gewoon kan inloggen ik heb trouwens de 2.81 patch geinstalleerd hoe kan ik dan inloggen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 eey,ik heb America's Army gedownload en een account gemaakt maar als ik in het spel wil inloggen zegt hij dat m'n wachtwoord fout is terwijl ik op de site wel gewoon kan inloggen ik heb trouwens de 2.81 patch geinstalleerd hoe kan ik dan inloggen ? Misschien een late reactie, maar ik hoop dat je er toch nog wat aan hebt. Ik heb wat voor je rond gezocht, en heb een mogelijke oplossing gevonden. Als eerst, je gaat naar; login.americasarmy.com. Zodra je daar bent klik je op; 'Expired Account'. Vul daar je naam of E-mail in, die je hebt gebruikt om je te registreren. Klik op 'OK' en je zal een mailtje ontvangen met een nieuw wachtwoord. Verander je huidig wachtwoord, met je nieuwe, net toegestuurde wachtwoord en gebruik die voor het verdere verloop. Ik hoop dat het werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.