Jump to content

werkte niet...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

die 100% savegame werkt eniet bij mij.. :duh:

zou iemand deze dan tot de 100% uitspelen (als het niet teveel gevraagd is)

dus 100%

voor V2.0

er mag gecheat worden

er moet nog de challenges, de photo's ,de hoefijzers, een stuk of 26 van de sprays, en de paramedic, viligante, fire-ding, taxi , carry en truck

hopelijk kan iemand het doen, maar als het teveel gevraagd is zeg het me dan dan zal ik wel verder kijken :cab:

GTASAsf1.b

Bewerkt: door kpaenen

Ik raad je aan om door te zoeken naar een versie 2 100% savegame. Die zijn er echt ook wel.

Edit: Met de zoekfunctie zou je deze link hebben gevonden.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Ik zag net dat je in een ander topic al een savegame had gevonden, ongetwijfeld die uit de downloadbase. Echter is deze voor V1 en niet voor V2. Er is wel een 100% savegame voor V2, maar V1 is sowieso handiger. We gaan dus van jou versie V2, V1 maken. Ten eerste zul je een patch moeten installeren, die hier te downloaden is. Vervolgens moet je twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2.

In mijn bijlagen heb ik de bestanden toegevoegd, maar dan voor V1. Jij moet ze downloaden en vervangen met de huidige bestanden. Zorg er wel voor dat je even back-up's maak van je bestanden, zo heb je altijd je originele bestanden achter de hand!

Ps: Hier zul je alleen maar voordeel van hebben. Met V1 kan je namelijk modden en MTA, SA-MP spelen. Wil je liever op V2 blijven dan heb ik hier een 100% savegame voor de V2.

V1 files:

ok het is allemaal opgelost ik heb terug de v2.0 geinstalleerd, mn fout was dat ik geen winrar had en ik had het niet uitgepakt, deze kan op slot

Bewerkt: door kpaenen
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...