Jump to content

Gta San Andreas PC MODS


Krystian GTASA

Recommended Posts

Ik heb mods gedownload voor gta san andreas voor me pc en ik probeerde om ze op de cd te zetten

en dan zie je in die map die mods en daar staat dan BESTANDEN DIE KLAAR ZIJN OM OP DE CD TE WOORDEN GEZET en hoe moet je ze juist op die cd zetten ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er links in de menubalk een knop staat "Deze bestanden op de CD branden", al kan ik dat niet met zekerheid zeggen, aangezien het toch al een hele tijd geleden is dat ik nog een CD heb gebrand.

Edit: uit de post van -Matthijs- hieronder denk ik dat je de mods die je gedownload hebt op de DVD van GTA: San Andreas wil branden. Is het niet? In ieder geval zal dat niet lukken ...

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

[

Ik heb mods gedownload voor gta san andreas voor me pc en ik probeerde om ze op de cd te zetten

en dan zie je in die map die mods en daar staat dan BESTANDEN DIE KLAAR ZIJN OM OP DE CD TE WOORDEN GEZET en hoe moet je ze juist op die cd zetten ??

Ik snap dit niet helemaal, wil je nu de mods installeren of op CD zetten? Mods moet je niet op de CD van GTA San Andreas zetten, mocht je dat van plan zijn. Mods moet je installeren met verscheidene tools en niet doormiddel van branden. Misschien kun je nog wat meer uitleg geven over de mod die je van plan bent te installeren, ik wil je namelijk best even uitleggen hoe je een mod installeert, als ik weet welke. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

[
Ik heb mods gedownload voor gta san andreas voor me pc en ik probeerde om ze op de cd te zetten

en dan zie je in die map die mods en daar staat dan BESTANDEN DIE KLAAR ZIJN OM OP DE CD TE WOORDEN GEZET en hoe moet je ze juist op die cd zetten ??

Ik snap dit niet helemaal, wil je nu de mods installeren of op CD zetten? Mods moet je niet op de CD van GTA San Andreas zetten, mocht je dat van plan zijn. Mods moet je installeren met verscheidene tools en niet doormiddel van branden. Misschien kun je nog wat meer uitleg geven over de mod die je van plan bent te installeren, ik wil je namelijk best even uitleggen hoe je een mod installeert, als ik weet welke. ;)

Nou ik heb nieuwe auto's gedownload en ik wil die nieuwe autos in gta sanandreas hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Voertuigen installeren kan je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer, kun je vergelijken met het installeren van een spel. Bij de IMG Tool draait het vooral om het toevoegen en het verwijderen van bestanden wat uiterst irritant kan zijn voor een beginner.

Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert.

Ik hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel back-up's van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand.

>>> Door Dutchy3010: Discussie over inhalen doe je maar via PM.<<<

@Dutchy: niet té snel oordelen. Het ging namelijk over het feit hoe het kan dat hij mij niet zag, geen woord over inhalen dus.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

La je auto's wilt installeren maar je weet niet hoe je dat moet doen.

Raad ik je aan de tut van Typhoon te lezen.

>>KLIK HIER<<

>>> Door Dutchy3010: Discussie over inhalen doe je maar via PM.<<<

Nog een EDIT, waarom wil je mods op een cd zetten?

Dat is niet nodig, je kan ze (altijd) nog downloaden.

Of zet het op je USB-geheugenstick.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je de mods echt persé op cd zetten?

Nou oke dan.

Selecteer de mods die je op cd wilt zetten, klik je op "bewerken", waar je "Bestand" en "Extra" enz. ziet.

Dan klik je op "naar map kopïeren", kies je de CD/DVD-romdrive.

Dan worden ze op je cd gezet.

PS aan mod of hoger, is deze bericht ongepast, bewerk hem of verwijder het maar.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: Dank je wel !!! voor je hulp nou is het veel makkelijker

Als ik die mods in het spel zet en ik staart die spel dan blijft hij vast lopen

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, svp. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zijn er verschillende mogelijkheden:

- Je hebt versie 2.0. Deze versie is niet te modden. Je zult de je GTA:SA dus moeten 'downgraden' naar versie 1.0. Dat kan mbv >deze patch<. Download de patch, dubbelklik erop en alles gaat vanzelf. Als je deze patch gebruikt heb, kun je wel mods installeren.

- Je hebt de mods niet goed geïnstalleerd. Lees de handleidingen die -Matthijs- heeft gepost nog eens goed door, en zorg dat je elke stap precies volgt. Dan zou het moeten lukken.

- Je hebt zogenaamde 'mission mods' geïnstalleerd. Dit zijn echt 'ingrijpende' mods, waarmee je meer krijgt dan alleen een nieuwe auto. Start een nieuwe spel in plaats van laden, dan werkt het waarschijnlijk wel.

Ik zou eerst de eerste optie proberen, dat lijkt me het meest logisch. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
:klap: Dank je wel !!! voor je hulp nou is het veel makkelijker

Als ik die mods in het spel zet en ik staart die spel dan blijft hij vast lopen

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, svp. :)<<<

Even iets wat ik niet snap, waarom wil je ze op CD zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...