Damos Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 is het mogelijk om een ps2 game op de pc te spelen of andersom?
The GamerII Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Dat is mogelijk, alleen niet legaal, daarom zal ik je aanraden om hier niet over informatie te vragen, omdat een moderator of hoger je hiervoor kan straffen
Damos Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Nee ik weet wat jij bedoelt maar ik bedoel dat ik met de cd van de ps2 op de pc kan spelen.
NandroDavids Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Het is inderdaad mogelijk om PS2-games te spelen op de PC, wat met behulp van een zogenoemde emulator moet gebeuren. Eén van de crewleden heeft daar ooit het volgende over gezegd: Een emulator zorgt ervoor dat je een PS2 spel kan spelen op de pc, wat dus logisch gezien niet de bedoeling is van Sony. Daarmee is het illegaal. Ook is het niet toegestaan een PS2 spel te kopieren, ook niet voor eigen gebruik...Aangezien dit niet de bedoeling is op het Forum kunnen we je helaas niet helpen. Ik zou zeggen: Speel je PS2-games gewoon op de PS2 Topic gesloten [Als je het hier niet mee eens bent mag je dat hier posten. Mocht dat niet lukken, stuur me dan even een PM]
Recommended Posts