Juju Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Hey, ik had al een zo'n topic voor GTA:SA geopend, dacht ik. En ik dacht, nou dan doe ik 't ook voor GTA VCS en misschien later voor andere GTA's. Ik zet ze hier neer en zeg ook wanneer ik ze update. Hier de lijst: Landstalker > Jeep Cherokee Mesa Grande > Jeep Wrangler Moonbeam > Chevrolet Astro Perennial > Ford LTD Country Squire Regina > Ford LTD Country Squire Blista Compact > Honda CRX Esperanto > Cadillac Eldorado '75 Hermes/Cuban Hermes > Buick '59 Manana > Dodge Aries Sabre > Ford Mustang Mach 1 Virgo > Lincoln Mark IV Admiral > Mercedes 280 BMW 5-serie '80 Washington > Lincoln Town Car Voodoo > Chevy Impala '60 Banshee > Chevrolet Corvette (Ouder model) Cheetah > Ferrari Testarossa Infernus > Lamborghini Countach Phoenix > Pontiac Trans Am '78 Bobcat > Toyota Pick Up '82 Streetfighter > Ducati Monster (oudere verzie) Patriot > Hummer H1 Greenwood > Lincoln Versailles Sentinel > BMW 5serie '80 Comet > Porsche 911 Targa Dit zijn ze, de rest is zijn onbekenden voor mij en ook auto's die je niet kan herkennen. Bewerkt: 22 april 2007 door Juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Ik weet er zelf ook nog wel wat Phoenix: Pontiac trans Am 1980 (met extra grote luchtinlaat ) Bobcat: Kleinere versie van de Chevy silverado Maverick: Jet Ranger met kortere neus Streetfighter: Ducati Monster (oudere versie) Voodoo: Een combinatie van de Cadilac eldorado 1959 en Chevy Impala uit 1957 Cheetha: Ferrari testarosa. Zelf vind ik de Sabre meer op een Chevy Chevelle uit 1970 lijken. Mooi gevonden Bewerkt: 22 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 GE-update, en ik ben klaar denk ik. De rest weet ik niet wat ;t is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 Ik dacht dat een Banshee een dodge viper chrysler was. Maar dat is volgens mij aleen het model uit gta III,sanandreas,liberty city stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 Ik dacht dat een Banshee een dodge viper chrysler was.Maar dat is volgens mij aleen het model uit gta III,sanandreas,liberty city stories Ja idd, klik maar op "Banshee" bij de eerste post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 sorry maar de comet is de 911 targa (turbo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 sorry maar de comet is de 911 targa (turbo) Oh ja ik zie het. Bedankt Ik verander 't effe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 sorry maar de comet is de 911 targa (turbo) Oh ja ik zie het. Bedankt Ik verander 't effe. graag gedaan ik de porsche fan >>> Door SummerBase: Deze post was niet nodig geweest ''dieke frans'', je had net zo goed bovenstaand bericht aan kunnen passen en dan was het ook aangekomen bij Juju. Dit komt in mijn ogen neer op spam, dus vermijdt het in het vervolg.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.