Juice Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Wie kent/kijkt het programma The Ghost Whisperer? Het gaat over de vrouw Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) die met overledenen kan praten die nog niet zijn overgegaan. WikiPedia: Vanaf haar jeugd wist Melinda Gordon dat ze doden kon zien en met ze kan praten. Aardgebonden geesten die nog niet zijn overgegaan. Deze geesten vragen de hulp van Melinda om boodschappen door te geven omdat ze door hun plotselinge dood niet voldoende afscheid hebben kunnen nemen. Geesten vragen op de voor Melinda slechte tijdstippen haar hulp. Zeker nu ze verhuisd en getrouwd is met Jim Clancy. Ook heeft ze een antiekwinkel waarmee ze druk is. Andrea Moreno, Melinda's zakenpartner in de antiek winkel en vriendin, is erg gefascineerd door Melinda's gave. Hoewel Melinda haar gave af en toe kan vervloeken helpt ze altijd diegene die om hulp vragen. Cast: Jennifer Love Hewitt speelt Melinda Gordon David Conrad speelt Jim Clancy Aisha Tyler speelt Andrea Moreno Camryn Manheim speelt Delia Banks Wanneer en hoelaat? The Ghost Whisperer komt elke donderdag op SBS6 om 20:30 tot 21:30. ^^ Bewerkt: 21 april 2007 door Juice Reageren
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Wie kent/kijkt het programma The Ghost Whisperer? Het gaat over de vrouw Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) die met overledenen kan praten die nog niet zijn overgegaan.WikiPedia: Vanaf haar jeugd wist Melinda Gordon dat ze doden kon zien en met ze kan praten. Aardgebonden geesten die nog niet zijn overgegaan. Deze geesten vragen de hulp van Melinda om boodschappen door te geven omdat ze door hun plotselinge dood niet voldoende afscheid hebben kunnen nemen. Geesten vragen op de voor Melinda slechte tijdstippen haar hulp. Zeker nu ze verhuisd en getrouwd is met Jim Clancy. Ook heeft ze een antiekwinkel waarmee ze druk is. Andrea Moreno, Melinda's zakenpartner in de antiek winkel en vriendin, is erg gefascineerd door Melinda's gave. Hoewel Melinda haar gave af en toe kan vervloeken helpt ze altijd diegene die om hulp vragen. Cast: Jennifer Love Hewitt speelt Melinda Gordon David Conrad speelt Jim Clancy Aisha Tyler speelt Andrea Moreno Camryn Manheim speelt Delia Banks Wanneer en hoelaat? The Ghost Whisperer komt elke donderdag op SBS6 om 20:30 tot 21:30. ^^ Walgelijk....... Het is voor mensen die geen leven hebben... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik ken het niet maar heb er wel al eens van gehoord. Ziet er ook niet zo leuk uit. Reageren
Juice Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Wie kent/kijkt het programma The Ghost Whisperer? Het gaat over de vrouw Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) die met overledenen kan praten die nog niet zijn overgegaan.WikiPedia: Vanaf haar jeugd wist Melinda Gordon dat ze doden kon zien en met ze kan praten. Aardgebonden geesten die nog niet zijn overgegaan. Deze geesten vragen de hulp van Melinda om boodschappen door te geven omdat ze door hun plotselinge dood niet voldoende afscheid hebben kunnen nemen. Geesten vragen op de voor Melinda slechte tijdstippen haar hulp. Zeker nu ze verhuisd en getrouwd is met Jim Clancy. Ook heeft ze een antiekwinkel waarmee ze druk is. Andrea Moreno, Melinda's zakenpartner in de antiek winkel en vriendin, is erg gefascineerd door Melinda's gave. Hoewel Melinda haar gave af en toe kan vervloeken helpt ze altijd diegene die om hulp vragen. Cast: Jennifer Love Hewitt speelt Melinda Gordon David Conrad speelt Jim Clancy Aisha Tyler speelt Andrea Moreno Camryn Manheim speelt Delia Banks Wanneer en hoelaat? The Ghost Whisperer komt elke donderdag op SBS6 om 20:30 tot 21:30. ^^ Walgelijk....... Het is voor mensen die geen leven hebben... Raar. Ik kijk er namelijk wel naar, en ik heb een leven. Anders zou ik nu niet kunnen typen. Btw, dat is nou precies waar de serie over gaat, over mensen die geen leven hebben. Reageren
spoeky Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 De serie valt best mee hoor! Maar ik ga niet elke week half 9 voor de tv zitten om dit te zien. Als ik tv kijkt en er is niks op, kijk ik dat af en toe. Maarja ik ben er geen fan van! Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Het is niet walgelijk! Het is juist mooi hoe die Melinda die geesten naar het licht helpt, dat ze het licht zien! Ze helpt die geesten! Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Walgelijk....... Het is voor mensen die geen leven hebben... hmm... dus je wilt zeggen dat een kwart van nederland geen leven heeft? volgens mij ben jij dan degene ghost whisper is coole serie jammer dat het afgelopen is Reageren
Yohan Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik heb het hele 1e seizoen gezien, ik hou erg van dit soort series waar in "super natural" centraal staat. Binnenkort maar is met het 2e seizoen beginnen Seizoen 1 is trouwens verkrijgbaar op DVD Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Een leuke serie ik kijk er vaak naar. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Lijkt een beetje op Char. Het is gewoon een show waarin mensen komen met vragen over een van hen overledenen. Ik geloof er niet echt in. Een beetje onzin gemixt met geloofwaardige dingen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Lijkt een beetje op Char. Het is gewoon een show waarin mensen komen met vragen over een van hen overledenen. Ik geloof er niet echt in. Een beetje onzin gemixt met geloofwaardige dingen Je kan het eigelijk niet vergelijken met char vind ik... Zij zoekt contacten met geesten. Melinda stuurt ze naar het licht. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik kijk dat niet ik vind het geen goed programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.