Gino99 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Heey.sinds kort houd ik me iets meer bezig met modden.....Maar hoe zet je die auto's enz...In het spel?? Mvg:Gino Bewerkt: 21 april 2007 door gino99 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Heey.sinds kort houd ik me iets meer bezig met modden.....Maar hoe zet je die auto's enz...In het spel??Mvg:Gino Voertuigen installeren kan je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool daarin tegen is een wereld van verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden. Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert. 1] Tutorial IMG Tool2] Tutorial IMG Tool3] Tutorial SAMIDownload IMG Tool!Download SAMIIk hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand. Hoe je de overige mods moet installeren wil ik wel uitleggen, maar dan moet je me even vertellen over welke, en wat voor soort mod het gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.