nandost Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) als ik san andreas speel krijg ik het beeld van mijn afbeelding bij het laden is het nog normaal maar bij het menu start game en options en quit game vanaf daar krijg ik dat beeld kan iemand me helpen? alvast bedankt als je de afbeelding niet kan zien (het uploaden lukte nie best) de afbeelding was san andreas met allemaal getallen en nummers in het beeld alles door elkaar heen en daarachter gewoon het spel Bewerkt: 21 april 2007 door nandost Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 als ik san andreas speel krijg ik het beeld van mijn afbeelding bij het laden is het nog normaal maar bij het menu start game en options en quit game vanaf daar krijg ik dat beeld kan iemand me helpen? alvast bedankt als je de afbeelding niet kan zien (het uploaden lukte nie best) de afbeelding was san andreas met allemaal getallen en nummers in het beeld alles door elkaar heen en daarachter gewoon het spel Dit heb ik soms ook, je moet sa gewoon herstarten (niet herinstaleren). Dan is ht normala weg Reageren
nandost Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) neej geprobeert (10 keer) maar lukt nie hij blijft dat doen ik had eerst xp daar werkte die gewoon op maar met vista krijg ik dit probleem maar ik wil niet weer naar xp toe gaan Bewerkt: 21 april 2007 door nandost Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Misschien biedt dit een oplossing. >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.