Jump to content

Skimmer's mod.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal!!!

ik heb eindelijk mijn mod. al afgemaakt!!

Het is een mod. waarbij je de skimmer ( seaplane) hoger kunt laten vliegen nog hoger zoals je wilt!!

ook kan je springen van de vliegtuig en dan je parachute openen.

( de parachute kan je kopen bij amu-nation er zijn 2 parachuten: 1 kost 20000, en de 2e kost 50000 die van 50000 kan je stunts mee doen.

ik en mijn vriend hebben de mod.

je kan hem via mijn oom's site downloaden.

www.download.com/Grand-Theft-Auto-Vice-City-Skimmer-Mod/3000-7505_4-10276270.html?tag=Ist-0-13

Veel plezier en denk der aan de skimmer vind je bij de filmstudio!!

als je de filmstudio's missies niet af hebt kan je het ook niet downloaden.

spijkertje, 1e mod. hoop dat jullie het leuk vinden :)

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Spijker-

7

• Baffie

5

• Na$!

4

• Mania-92

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
:lol: mooie mod

heel coolw

hoe heb je dat gemaakt? ;)

DANKJE!!! heb je hem geprobeerd echt vet he !!! :):)

ik heb hem gemaakt met mijn broer :)

eey en weet je wat nog vetter is !!!je kan naar het heellal toe alleen zakt je heal af omdat er daar geen zuurstof zit!! :lol:

en als je bij dat ene heal bent moet je daar jje parachute openen weet je HOE VET!!!!!!!! is echt eng echt waar. later als je beneden bent heb je 2 sterren omdat het illigaal is om te springen maar je kan gewoon de cheat doen: leavemealone.

veel succes he! ik ga nog ook een andere mod maken waarbij je: Liberty City en Vice City hebt in een kaart :lol: alleen die weet ik niet echt of ik het kan.

maaar he downloaden he en vergeet niet!: je moet de filmstudio missies al af hebben anders heb je geen seaplane ( skimmer)

Veel plezier!

spijkertje,

Bewerkt: door spijkertje
Geplaatst:
die link werkt niet spijkertje kun je me de mod sturen via msn

Ik zal het proberen ik hoop dat je het leuk vind. ;)

ik vind in geen enkele ammu nation een parachute??

Je weet dat ene missie van de malibu club dat je moet schieten ofzo daar ligt i op de plek staat er zon kleding ding ;)

en als i daar niet is opnieuw downloaden dan maar want ik heb hem op alle amu-nations enzo.

Heb jij wel gta vice city tot nu toe zonder cheats gespeeld als je het met cheats hebt gespeeld zou er mischien een error zijn geloof ik ;)

moet je eerst dat kleding dign pakken?

-edit - er staat alleen maar een ahndling bestand in

moet er geen main.scm in te pas komen??

Bewerkt: door marco vercetti
moet je eerst dat kleding dign pakken?

-edit - er staat alleen maar een ahndling bestand in

moet er geen main.scm in te pas komen??

nee :D die heb ik er al in gezet, en van die kleding ( ik kan je geen screenshot geven :( ) maar het ziet er net zo uit nnet als de SWAT team alleen andere kleuren en je hebt een soort tas je achter op je rug die kan je openen met enter en je moet wachten tot ze zeggen: Open your suit now!

je kan hem kopen bij een van de amu-nations en je hoeft zonder pakje te springen en je kan gewoon meteen in de seaplane in en dan super hoog vliegen en dan op enter drukken maar dan kan je geen stunts doen.

nou het beste is dat je hem opnieuw instaleert helpt het ook niet graag hoor ik het!

Geplaatst:

ik zie hem niet waar ligt hij percies want ik kan hem niet vind ik heb alles geprobeert bij welke ammo ligt hij eigelijlk

Geplaatst:
:lol: mooie mod

heel coolw

hoe heb je dat gemaakt? ;)

DANKJE!!! heb je hem geprobeerd echt vet he !!! :):)

ik heb hem gemaakt met mijn broer :)

eey en weet je wat nog vetter is !!!je kan naar het heellal toe alleen zakt je heal af omdat er daar geen zuurstof zit!! :lol:

en als je bij dat ene heal bent moet je daar jje parachute openen weet je HOE VET!!!!!!!! is echt eng echt waar. later als je beneden bent heb je 2 sterren omdat het illigaal is om te springen maar je kan gewoon de cheat doen: leavemealone.

veel succes he! ik ga nog ook een andere mod maken waarbij je: Liberty City en Vice City hebt in een kaart :lol: alleen die weet ik niet echt of ik het kan.

maaar he downloaden he en vergeet niet!: je moet de filmstudio missies al af hebben anders heb je geen seaplane ( skimmer)

Veel plezier!

spijkertje,

Zijn die parachutes dan ook meteen te koop bij Ammu-nation in Downtown. Of moet je daar nog een aparte mod voor downloaden.

Geplaatst:

Dit is een fake modje gasten.

Als je dingen wilt plaatsen moet je dat in de main.scm ook veranderen.

Ik heb niemand ook gezien met zo'n mod ooit gemaakt.

BTW er is geen heelal in VC.

En www.download.com kan niet van je oom zijn omdat het amerikanen waren die het hadden opgericht.

Postaldude

:angry: ban hem :angry:  :angry:

Hey,

Edmania, rustig aan doen! ;)

Dat mod is een totale onzin.

Ik heb de mod ook gedownload en je kan niet naar een heelal toe :angry:

en je kan ook niet parachute springen!

Deze topic kan gesloten worden. :angry:

Bewerkt: door --GTA--LOZER--
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...