Jump to content

Skimmer's mod.

Recommended Posts

Geplaatst:

j er is wel een mod dat je met een parachute kan springen zeg ff waar ik plaatjes upload en ik za ze plaatsen

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Spijker-

7

• Baffie

5

• Na$!

4

• Mania-92

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Als lid kan jij nog geen Slotjes op een topic zetten, en als er iets mis is met een mod wil dat nog niet zeggen dat meteen het topic gesloten moet worden. Dán kan je juist gaan kijken wát er fout aan is, en hóe die fout weggehaald kan worden. Moet je het niet meteen gaan sluiten.

Geplaatst:

ik zal het wel kickeh vinden als je kon parachute springen, maar dan met een werkende mod... want die zip-file kan die zelfs niet opeen :huh:

Geplaatst:

Damn die spijkertje is een bedrieger :angry:

hij zei dat er een parachute in was alleen de skimmer kan wel hoog vliegen alleen liegen, das erg!! :angry:

P.s. je kan niet eens naar een heelal toe <_<

Geplaatst:

Het kan toch ook zijn dat er nóg een mod was waarmee je een parachute hebt. En als hij screenshots laat zien datie in het heelal vliegt moet je niet meteen vertellen datie een bedrieger is. Ik vind het al een hele verbetering dat de skimmer ineens véél hoger gaat. Als er nu helemaal niks gebeurde vond ik het ook niet leuk, maar hij heeft iets verbeterd en dát vind ik al heel goed.

Geplaatst:
Het kan toch ook zijn dat er nóg een mod was waarmee je een parachute hebt. En als hij screenshots laat zien datie in het heelal vliegt moet je niet meteen vertellen datie een bedrieger is. Ik vind het al een hele verbetering dat de skimmer ineens véél hoger gaat. Als er nu helemaal niks gebeurde vond ik het ook niet leuk, maar hij heeft iets verbeterd en dát vind ik al heel goed.

nee die gast liegt omdat hij wil dat andere mensen zijn mod proberen te downloaden. <_<

maar het is best een coole mod hoor je kan lekker hoog vliegen en dan springen B) maar die parachute is wel wat *** :angry:

P.s. ben het best wel eens met je alleen die mod is niet uitgespeeld

Geplaatst:

ik zal het wel knettervet vinden, als je op zo+n gebouw staat, en je jumpt er eff af met parachute, hartstikke leuk.

maar weet iemand dan nog een goede mod daarvoor? B)

Geplaatst:

oke spijkertje,

Vertel iedereen maar even hoe het zit met die mod van jouw, wie hem gemaakt heeft en wat erin zit.

Zo niet, dan zal ik het ze vertellen, en krijg jij een waarschuwing aan je broek.

Geplaatst:

Hij lijkt me wel grappig, kan je er geen één maken waarmee je met een helikopter ook zó hoog kan. Dan begint het al wat meer op SA te lijken, als die para er dan ook écht inzit is het helemaal fantastisch

• 2 weken later...
Geplaatst:

lukt niet om te dlen :( kan iemand hem naar mij doorsturen (--email removed--) plz

[Edit: PatrickW: geen email adressen in het forum]

Geplaatst:

Spijkertje,

Je moet stoppen je als een Moderator te gedragen, da's ontzettend irritant.

En geef je nog antwoord op de vraag hoe het zit met die mod van jou.

Geplaatst:

ja want dat is ontzettend irritant (kan ik nog een antwoord krijgen op mijn vraag van dat die skimmer mod dl link niet werkt ?)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...