Jarno Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Z'on grote mod moet meer zijn dan een handling. EN Download.com kan niet van je oom zijn.
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Oke', ik geef het toe. Sorry allemaal. Die mod was een totale onzin zoals --GTA--Lozer-- het zij. Die mod met dat parachute is nep alleen de Skimmer kan hoger vliegen. Ik hoop dat jullie me allemaal vergeven. Nogmaals sorry! [ vooral patrick...en natuurlijk iedereen]
Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Het zóú natuurlijk wel mooi zijn als het werkelijkheid was geweest, maar aangezien dat tóch niet zo was ben ik blij dat je het eindelijk toegegeven hebt. Als je er tóch om vraagt, kan ik wel zo vergevingsgezind zijn om het te 'vergeven'
PatrickW Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Goed dat je het toegeeft, we later het hier dan bij... Niet meer doen, de volgende keer worden er direct maatregelen genomen. ~slotje~
Recommended Posts