Da Phoenix Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik heb een remix gemaakt van het nummer "Stomp" van Young Buck, The Game & Ludacris. In de remix heb ik Ludacris weggehaald en 50 Cent toegevoegd. Ik wil graag weten wat jullie van de remix vinden. Ik heb liever niet dat leden posten die Rap niks vinden. Want dan word hij wel heel erg afgekraakt. Hij is hier te downloaden. *KLIKKIE* Reageren
Juju Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) Ik vind 'm wel vet . Alleen is 't niet mijn stijl (new skool ), maar wel goed gelukt ook wanneer 50 cent zegt: Iets met "Shot in the head", dan die schietgeluiden erbij is wel cool gedaan. Hoe doe je dat trouwens? Met welke programma? Een klein minpuntje: Je had (als 't kon, bij mij wel) 50 cent 'n beetje kunnen vertragen, zodat 't beter flowt. Maar verder propz . Ik maak btw ook veel remixes ('n hele waslijst, te veel om op te noemen ), maar dat is meer van a capella's samen met instrumentals mixen. En ook instrumental's veranderen tot 'n ander soort melodietje. Bewerkt: 26 april 2007 door Juju Reageren
LBG Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Ik vind zoals Juju al zegt dat je 50 Cent iets langzamer moet maken, maar ook wat zachter omdat het niet hetzelfde klinkt als de rest, misschien kan je bij 50 Cent wat effecten uitproberen op zijn stem om te kijken welke er het beste bij past. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Dit is ook de instrumental van Stomp samen met een stukje van 50 Cent van het nummer Shot Down met DMX en Styles P. Ik ben van plan om ook 50 Iets langer te laten rappen en Young Hot-Rod en Ca$his toe te voegen. Reageren
Juju Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Met welk programma doe je dat? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 met Acoustica MP3 Audio mixer. Ik heb hem wel illegaal. maar je kan een trial downloaden. Als je meer wilt weten (Legaal en Illegaal) voeg me maar toe op MSN Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Ik heb nu remixes van mij op mijn site staan. Die kan je downloaden. Ik probeer de site zoveel mogelijk up te daten met meer nummers Raten maar. *klikkie voor mijn site* EDIT: Rate maar in gastenboek Bewerkt: 24 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.