Krystian GTASA Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 weet iemand een programma warmee ik alle mods erop kan zetten ?? en weet iemand ook goede sites met mods om te downloaden Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ten eerste heb ik hier een aantal site's voor je, waarvan je mods kunt downloaden: - GTA Garage- GTA Place- Zoekresultaten van GoogleIn de meeste mods die je download zit een Readme, waarin precies uitgelegd staat hoe je de mod moet installeren. Als je dit gewoon goed opvolgt, dan kan er over het algemeen niets misgaan. Al is een back-up van je bestanden nooit verkeerd natuurlijk. Dan nog een paar veelgebruikte programma's waarmee mods meestal geïnstalleerd worden. Allereerst de IMG Tool. Hiermee kun je handmatig bestanden van de mod in je spel plaatsen. Daarnaast heb je nog de San Andreas Mod Installer. Deze kun je alleen gebruiken als er bij de mod die je hebt gedownload, een bestandje zit die gemaakt is voor deze mod-installer. Deze bestandjes zijn over het algemeen best handig, omdat je hiermee gewoon simpel de mod kunt installeren, zonder dat je eerst alle bestandjes moet verplaatsen. Met deze installer gaat het dus allemaal vanzelf. Ik denk dat het zo wel moet lukken, en nogmaals, lees altijd de Readme eerst, daar staat altijd wel de info die je nodig hebt om de mod goed te installeren. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.