Jump to content

FLight simulator x

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen,

Ik heb sinds kort FLight simulator X aangeschaft

Ik heb een beetje hulp gehad van iemand, en nu kan ik opstijgen, en via de radio het andere vliegveld vinden.

Ik wou dus een vlucht van Schiphol naar Heatrow (Londen) maken.

Alles ging perfect, totdat ik wou landen.

Weet iemand hoe je via de automatische piloot moet landen?

Zoals in dit filmpje

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

ik ga maar proberen, wat ik geleerd heb van mijn vader

welke vliegtuig heb jij?

maar probeer zo te volgen

- recht bij de landingsbaan vliegen en niet 90° en dan draaien en landen nee, moet 0° rechtdoor landen

- als jij de landingsbaan ziet, de snelheid wat verminderen en zet de automatische remmen klaar voor de landing + wiel eruit klappen

- en probeer niet zo traag maar ook niet zo snel landen, normale snelheid dus (denk tegen de 100-200km/u ofzo)

en dan moet jij remmen en voila

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je met een grote toestel vliegt, zoals de Boeing 737-800.

Doe het dan als volgende.

Je pakt je GPS systeem, daar zie je de luchthaven, je ziet dan ook hoe je naar de luchthaven moet vliegen voor een landing.

Probeer sowieso zo recht mogelijk daar in te blijven tussen die twee "haakjes".

Als je daar in zit, vlieg rond de 200 knopen per uur, als je wat dichterbij de baan bent, dan moet je de gas niet op 0% zetten, maar zet het op zo'n 20%..

Probeer als je echt dichtbij de baan bent, probeer dan 150 knopen 170 is ook niet erg, als je boven de landings baan vliegt dan trek je de neus een stukje omhoog, nee niet 90 graden omhoog.

30-40 graden is goed, doe het rustig aan.

Wat betreft de hoogte, vaak is dat verschillend, bij de ene luchthaven is de aanvliegroute op 2000 feet, bij sommige 3000 feet.

Zodra je op je GPS systeem tussen die groene haakje bent, dan moet je op 2000 feet zitten, ga dan ook langzaam dalen, denk eraan, niet te ver dalen zoals SWYV het ook al zei. Dan ga je bij je landing verkeerd, en dan zul je gekke dingen gaan doen.

Ik heb hieronder even een screenshot geplaatst:

fsxscreenshot03nu2.jpg

Waar het witte rondje omheen zit, dat is voor hoogte, het rode is voor snelheid, knopen per uur.

Als je nog meer hulp nodig bent, dan stuur je maar even een PM, dan gaan we wel eens op multiplayer even oefenen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...