Jump to content

Spider-Man 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen ik hoorde al een tijdje geleden dat ' Spider-Man 3 ' in de bios zou gaan draaien dus ik vroeg me af wie erheen gaat hier een kort video : http://www.marvel.com/ en ga beetje naar onder en rechts kun je video aanklikken.

Geplaatst:
The 300 lijkt me 10.000 keer beter.

Nou dan werd dit wel een erg bagger film :), althans naar mijn mening dan.

Ikzelf ben wel een fan van de spider-man films en ik kijk ook al een tijdje naar dit deel uit. Spider-man en Venom vond ik altijd al een leuk onderdeel van de strip/animated serie en dus zijn mijn verwachtingen van deze film hoog. Kans zit er dan ook goed in dat ik deze film wel in de bios ga kijken, dat is toch weer een beleving opzich.

@hieronder: Ik heb de film gezien en heb dus verstand van zaken. Het is hakken en wat grafische belevenis en daar houd het op. Mijn conclusie dat ene film die 10000 keer slechter is dan 300 (of 2 keer slechter al) een bagger film is. 300 is leuke avondvulling voor een keer maar dan houdt het op, voor mij.

Geplaatst:

Wat is er mis met The 300? En nou weer niet zeggen van "ze hebben het nageaapt van LOTR of Gladiator" want dan moet je hem eerst maar zien, ten 1ste is het heel anders, ten 2e speelt het zich af in het Oude Griekenland en niet in Midden-Aarde of Rome, ten 3e is dit echt gebeurd dus zouden die andere films eerder nageaapt zijn. Ik zeg niet dat jij dit zei maar een heleboel mensen zeggen gelijk dat het van dit soort films geript is door maar 1 onbenullig trailertje te zien en te oordelen. Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Maar ja dit is totaal offtopic, dus nee, deze film lijkt me niet leuk, ik ben niet zo'n spider man fan.

Geplaatst:

Volgens mij word spider man 3 best wel een vette film.

Aan de trailer te zien zeker.

Als hij uit is ga ik zeker kijken in de bios. :dans:

Geplaatst:

Ja ik ga er zeker heen!

Heb onlangs nog Spiderman en Spiderman 2 gezien, Spiderman 3 mag dan ook niet onbreken!

Als ie uit is ga ik er zo heen met een paar vrienden!

Geplaatst:

Spider-Man 3 ik ga er zeker heen ik ben zelf ook gek op comic's lezen van Spider-Man of van Marvel met andere helden zoals ' Hulk, Capitain America, Batman, X-Men '

The 300 leek me ook wel een leuke film alleen Spider-Man 3 lijkt me toch we 20.000 keer beter dan ' The 300 '

Geplaatst:

Natuurlijk ga ik Spider-man 3 kijken, als je één en twee hebt gezien moet je toch ook wel de derde zien vind ik. Plus het feit dat Spider-man gewoon cool is.

En mensen, het is niet "The 300". Maar gewoon "300".

Geplaatst:
The 300 lijkt me 10.000 keer beter.

maar The The Departed is ook weer 10.000 keer beter dan The 300, en The The Matrix heeft vettere effecten

>>> Door Dutchy3010: Dit is compleet offtopic... Vanaf nu geen discussie meer welke film er beter is, maar gewoon of je wel of niet naar Spiderman 3 gaat en waarom.<<<

Geplaatst:

Ik ga niet naar Spider-Man 3.

Waarom?

omdat ik niet zo houd van Spiderman.

En ik meet van de fantastic 4 houd. (vooral door Jessica Alba :clown: ).

En ik vind Batman ook veel leuker.

leukere auto enz...

Geplaatst:

Nee, want want ECHT goeie films (zoals Spiderman 1) hebben eigelijk geen nieuwe versie nodig.. :duh:

Spiderman 3 is vergezocht. met z'n duistere zijde... :duh:

Geplaatst:

SPiderman 1&2 staan al in me dvd collectie.

Dus spiderman 3 is echt me favoriete film nu.

300 heb ik al eens bekeken,2 keers zelfs.Maar nu moet ik ff niets van 300 horen.

De dvd gaat oowk in me bezit zijn. :O

En ik ben altijd bij films(actiefilms zoals Lotr(Lord of the rings),Superman,Ghost rider,The hulk)voor het kwade die zijn altijd mooi gekleed,kunnen goede moves,maar ze verliezen altijd :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...