TheGuardian Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik en wat vrienden gaan er waarschijnlijk ook heen. We hebben het er al over gehad, leek ons ook erg leuke film als we de trailers zien en de reclame. Wanneer we precies gaan weten we nog niet. Als het is zoals het eruit ziet de trailers, denk ik dat dit een erg goede en leuke film word Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Spiderman 3 Is heel vet ,venom komt erbij en de nieuwe goblin is er ook bij . Spiderman heeft nu 2 vijanden en moet opletten voor zijn vriendin en zijn oma. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Spiderman 3Is heel vet ,venom komt erbij en de nieuwe goblin is er ook bij . Spiderman heeft nu 2 vijanden en moet opletten voor zijn vriendin en zijn oma. Drie vijanden en de ' Sandman ' Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Spiderman 3Is heel vet ,venom komt erbij en de nieuwe goblin is er ook bij . Spiderman heeft nu 2 vijanden en moet opletten voor zijn vriendin en zijn oma. Drie vijanden en de ' Sandman ' Sandman is wel bij de vijanden.dus 3: Venom,die nieuwe goblin en The Sandman Reageren
revealed Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Spiderman 1 vond ik nog wel mooi, maar deel 2 vond ik minder, weet niet zeker of dit ook zo zal zijn met Spiderman 3. Reageren
Dare Devil Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb hem gisteren gezien en kan hem erg aanraden. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Wie niet zeker is over SP3 dan zal ik wat uitleg geven :Peter parker heeft besloten om z'n leven te delen met MJ en gaat haar ten huwelijk vragen ,en heeft ook besloten om z'n hele leven te geven voor Spider-man natuurlijk komen er 3 nieuwe vijanden :zoals de Venom ,zijn ex beste vriend de goblin , en dan een iemand die veel omgaat met sand The sandman ikzelf moet hem te zien krijgen . Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga einde van de week erheen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Het lijkt mij ook een vette film. Ik ga er denk ik niet heen, koop hem wel op DVD! The GTA man Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heb net een sigje ervan gemaakt. (Eigenlijk Eros maar ja, ik heb het aangevraagd ) Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik wil wel naar Spider man 3, maar ik weet niet zeker of dat doorgaat. Ik wil hem in ieder geval graag zien! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik ben afgelopen zaterdag naar SpiderMan 3 geweest, man wat was dat een goede film wat mensen hier zeggen dat het saai is, is helemaal niet zo dit is één van de beste delen die er zijn van SpiderMan het heeft echt mooie beelden en de verhaallijn is ook super in iedergeval ik raad je aan om erheen te gaan het is echt een super film! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 het lijkt me een goeie film en meestal ga ik niet van zulke films maar ik denk dat ik een uitzondering maak voor deze hij schijnt leuk te zijn dus denk ik dat ik wel naar deze ga Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik vind Spiderman wel cool. Ik heb de twee delen gezien, hopelijk ook de derde! Ik weet niet ik er wel heen ga. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.