ACID Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 eey, ik wil graag leren Free Runnen maar hoe en waar kan ik dit leren ? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ik wil graag leren Free Runnenmaar hoe en waar kan ik dit leren ? Volgens mij bestaat er geen opleiding om te leren freerunnen, dus ik heb onze grote vriend Google te hulp gevraagd. Ook vandaag stelde Google niet teleur, want even zoeken op de zoekterm Freerun tutorial leverde aardig wat links op. Zo is er bijvoorbeeld de tutorial van urban-style.nl, die je door middel van filmpjes de basis van het freerunnen aan probeert te leren. De betreffende pagina vind je hier: *KLIK*. Daarnaast stond er onder andere ook nog deze internetpagina tussen: *KLIK*. Deze legt het freerunnen iets minder uitgebreid uit, maar ook deze is vast wel bruikbaar om de basis van het freerunnen te leren. Hiermee ben je voorlopig wel even op weg geholpen vermoed ik. Mocht je hieraan niet genoeg hebben dan raad ik je aan om zelf ook even te zoeken met behulp van Google. Veel succes in ieder geval met het leren van freerunnen. Reageren
ACID Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ik wil graag leren Free Runnenmaar hoe en waar kan ik dit leren ? Volgens mij bestaat er geen opleiding om te leren freerunnen, dus ik heb onze grote vriend Google te hulp gevraagd. Ook vandaag stelde Google niet teleur, want even zoeken op de zoekterm Freerun tutorial leverde aardig wat links op. Zo is er bijvoorbeeld de tutorial van urban-style.nl, die je door middel van filmpjes de basis van het freerunnen aan probeert te leren. De betreffende pagina vind je hier: *KLIK*. Daarnaast stond er onder andere ook nog deze internetpagina tussen: *KLIK*. Deze legt het freerunnen iets minder uitgebreid uit, maar ook deze is vast wel bruikbaar om de basis van het freerunnen te leren. Hiermee ben je voorlopig wel even op weg geholpen vermoed ik. Mocht je hieraan niet genoeg hebben dan raad ik je aan om zelf ook even te zoeken met behulp van Google. Veel succes in ieder geval met het leren van freerunnen. Bedankt ik had al op Google gezocht, maar toen kon ik niks vinden ik denk dat ik hier wel een heel eind mee kom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.