Jump to content

Rampage 5 + de 5 in PS2

gta-mike

Recommended Posts

Op de website van WIKIGTA staan 30 RP's vermeld en volgens mijn PS2-GTA VCS heb ik 35 RP te doen.

Daar ik er maar enkele vond heb ik dus de kaart van WIKIGTA ter hand genomen om diegene die ik miste op te zoeken.

En wat blijkt de RP n° 5 is enkel voor PSP. Dus vraag ik mij af waar de RP n° 5 voor PS2 zich bevindt.

Ook heb ik gemerkt dat er op de kaart (zoals eerder vermeld) maar 30 RP's staan en dat de PS2-versie er 35 heeft.

Kan iemand mij helpen met de 5 andere RP's (met eventueel kaartje)?

Met dank bij voorbaat,

Bewerkt: door gta-mike
Delen op andere websites

Het klopt inderdaad dat de PlayStation 2-content van GTA Vice City Stories nog niet bijgewerkt is op WikiGTA. Dit komt omdat de coördinaten nog even opgespoord moeten worden wil je alles correct vermelden.

Gelukkig heeft HerrieM alle locaties gevonden van de extra rampages en unique stunt bonusses. Klik =>hier<= om HerrieM's informatie te bekijken. Daarnaast heb ik hieronder voor jou een quote gemaakt van zijn bericht. Het zijn weliswaar niet de juiste coördinaten zodat je exact weet waar je moet zijn, maar met HerrieM's beschrijvingen kom je toch al een heel eind.

Er zijn een aantal zijmissies, rampages en unique jumps toegevoegd aan de PS2 versie van Vice City Stories. Misschien kunnen jullie dit verwerken in de Wikigta pagina's. De meeste informatie is verzameld door op het internet te snuffelen.

Missies:

Playground On The Dock

Locatie: De PCJ-600 staat op de zuidpunt van een rij appartementen geparkeerd. De rij appartementen waar ook je "101 Bayshore Avenue" saveplek onder valt.

Doel: Haal alle 27 checkpoints binnen 1:15.

Bij deze route zal je al over de garagres rijden, daarna door de steeg terug. Dan met een bocht naar links over het gras aan de kade naar de aangemeerde boot. Op Benny's Restaurant boot moet je nog checkpunten op de beneden en bovendek ophalen.

Beschikbaar: Vanaf het begin

Beloning: $500

Rush!

Locatie: De Linerunner staat geparkeerd in het zuiden van Viceport.

Doel: Zorg voor $1700 aan schade binnen 3:00.

Deze zijmissie is hetzelfde als de missie Crash.

Beschikbaar: Vanaf het begin

Beloning: $1000

Human Memorial ODT

Locatie: De Biplane staat geparkeerd in de tweede hangar vanaf het zuiden van de rij hangars aan de westkant op het vliegveld.

Doel: Voltooi de route binnen 4:50.

Deze missie lijkt sterk op Land, Sea and Air missie. Je start op de baan en nadat je bent opgestegen zul je zigzaggend naar het wisselpunt bij de afvalverwerking. Je stapt nu op een Jetmax Je zult uiteindelijk bij het Hyman Stadium uitkomen waar je overstapt op een PCJ-600. Je moet nu een ronde rond het stadium afleggen.

Beschikbaar: na de missie From Zero To Hero

Caddy Daddy

Locatie: De Caddy staat geparkeerd op de tennisbanen bij de Leaf Links golfbaan.

Doel: Voltooi 3 rondes binnen 6:00.

Beloning: $2500

Playground at the Park

Locatie: In de parkeerplaats in Washington Beach staat een PCJ-600 geparkeerd.

Doel: Haal alle checkpoints binnen 1:10.

Crims On Water Wings

Doel: Haal alle checkpoints binnen 2:30.

Rampages:

1. 40 Cholos - Stubby Shotgun - Little Havana

Bovenop Guano's Cafe, Little Havana. Er is een steeg met een serie jumps en ramps die uiteindelijk naar dit dak zullen leiden.

2. 15 Vehicles - SPAS-12 - Starfish Island

Bij het huis ten westen van Diaz Mansion.

3. 15 Vehicles - Rocket Launcher - Prawn Island

In de fontein vooor het huis van Mendez. Het is verstopt tussen begroeing n er is een health pickup in de buurt

4. 70 Sharks - M249 - North Point Mall

In het beveiligingshokje in het midden van de begane grond in het winkelcentrum North Point Mall.

5. 25 Sharks - Dragunov - Ocean Beach

De trap op in een steeg met een rode ballon en een geparkeerde Comet. Als e op deze daken naar het noorde gaat kom je bij een Unique jump.

Unique Jumps:

1. Little Havana

Deze sprong zit tussen twee in South Little Havana en heeft een lange aanloop bestaande uit steegjes. Je moet landen op het terein van Sunshine Autos.

2. Starfish Island

Ga naar Diaz Mansion via de poort, rij langs de garage en de trappen. Aan het einde van het huis stuur je naar links door een hek en je vind de ramp. Spring over het water heen om de sprong te halen.

3. Vice Point

Beginnend aan de noordkant van een blauw gebouw dat gereedschap verkoopt, ga richting het noorden met de weg, totdat je een empire gebouw tegenkomt. Aan de linkerkant zul je een ramp tegenkomen,

4. Vice Point

Start bij de hoofdingang van Ducum Inn (waar de Deluxo staat geparkeerd), ga naar het zuiden met de weg en hou links aan. Je zult een sprong vinden bij een haarspeldbocht tegen een hek aan. Land in Leaf Links om hem te halen.

5. Washington Beach

Startend bij het tank station richting het noorden. Versnel het bouwterrein op, langs de Bobcat en een bult zand op.

6. Ocean Beach (Jetski)

Start bij de Jetski bij Pier 1 in de Marina, ga naar voren en stop achter de kade, en keer. Versnel naar waar je vandaan komt, maar net iets naar links. Je zult een ramp vinden die die leid naar een andere ramp op de kade.

Veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

_O_ Thanks Pietje II, _O_

Ik had er ondertussen al 2 gevonden 0_0 , maar met die vijf van HerrieM kom ik nog maar aan 34 van de 35 RP's. Daar de nummer vijf op WIKIGTA enkel geldig is voor PSP. Waar bevindt zich dan de nummer vijf voor PS2?

Delen op andere websites

Woeps, die ben ik vergeten te vermelden. :$

Deze rampage is in ieder geval ten zuiden van de Dirtbike Track te vinden, ten noorden van Downtown. Zie bij de rode stip op het kaartje hieronder voor de exacte locatie van deze rampage.

Het is trouwens in deze rampage de bedoeling dat je 20 leden van de Biker Gang vermoordt met een Micro SMG.

naamloosxlz6.png

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
Een van de rampages is bovenop Guano's Cafe, Little Havana. Waar is dit precies? :?

Een plannetje zou handig zijn!!

Alleen deze nog en ik ben klaar :tu:

Merci

Kijk op het kaartje hieronder. Bij de blauwe stip in de buurt zou een steegje moeten zijn waarin je binnendoor Little Havana gaat. Als het goed is zie je hier een mogelijkheid om via een schans op de daken te geraken. Via de daken kun je zo uiteindelijk uitkomen bij de rode stip, waar de rampage waarin je 40 Cholos met een Stubby Shotgun moet vermoorden zich bevindt. ;)

post-11829-1187181168.png

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...