Jump to content

Gang territories

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee !

Ik heb de missie los deparados net gehaald en er zijn nu overal rellen in de stad en ik moet nu territories gaan overnemen om de laatste missie te kunnen spelen moet ik nu alle terretories van de hele stad over nemen of is een meerderheid ook genoeg om de laatste missie te kunnen spelen ?

Geplaatst:

Je moet inderdaad een aantal gebieden overnemen om de laatste missie te kunnen gaan spelen. Gelukkig hoef je niet alle gebieden te gaan veroveren, maar een derde van de gebieden is genoeg. Je kunt bij je stats bekijken hoeveel procent gebied je al veroverd hebt (je moet dus zo rond de 33% van de gebieden hebben).

Kortom, je moet 33% van de gebieden hebben om de laatste missie te kunnen spelen. ;)

Geplaatst:
Hee !

Ik heb de missie los deparados net gehaald en er zijn nu overal rellen in de stad en ik moet nu territories gaan overnemen om de laatste missie te kunnen spelen moet ik nu alle terretories van de hele stad over nemen of is een meerderheid ook genoeg om de laatste missie te kunnen spelen ?

Je moet 35% van de territories overnemen, volgende wikigta komt dat neer op 20 overgenomen gebieden. Vanaf het begin heb je al een aantal dus reken op een 15-tal die je daar nog naast over moet nemen.

Geplaatst:
Okee ik heb nu ongeveer 20 % dus moet nog wel ff :puh:

Gaat ook best wel snel hoor volgens mij. :Y Zoek bij elk gebied gewoon een mooi plekkie uit waar je al die ballas een headshot kan geven. :)

Geplaatst:

Is los deparados nou een Return to Los Santos missie?? Nou jah als het zo is dan moet je 35% hebben maar als het 1 van het begin is dan hoef je niet te veroveren alleen je moet oppassen dat de gangs jou territorias niet afpakken want dan moet jij eerst weer veroveren. In Los Santos missies hoef je dus niet eerst het terry... te veroveren maar kan je gewoon verder spelen maar onder de Return to Los Santos missies moet je wel 35%hebben

>>> Door Bling: Dit was al verteld. Lees voortaan eerst even de voorgaande posts door, aub. ;) <<<

Geplaatst:

Ik heb ook nog een vraagje over die territories, dus ik plaats hem hier maar even :puh:

Als je ze allemaal hebt, blijven die andere gangs je dan nog even goed aanvallen? Oftewel, proberen ze ze dan nog steeds terug te veroveren of niet?

Geplaatst:
Als je ze allemaal hebt, blijven die andere gangs je dan nog even goed aanvallen? Oftewel, proberen ze ze dan nog steeds terug te veroveren of niet?
Nee, als je ze allemaal hebt veroverd zijn ze definitief van jou, want de andere gangs zijn dan als het ware uitgeroeid. Alleen als je alle ganggebieden verovert voordat je weer terugbent in Los Santos raak je ze nog wel weer kwijt. Verover ze dus pas nadat je in Las Venturas bent geweest zodat je de stad definitief kunt overheersen.
Geplaatst:

Kleine tip probeer in LS de territories die het dichst bij Ganton zitten te veroveren begin centraal bij je eigen hood en neem altijd Gang Members mee. Tenzij je het natuurlijk alleen kan (Is wel het leukste en simpelste van het spel...)

Geplaatst:

Ik heb ook nog iets te vragen ik zag op een filmpje bij google video dat je bij lv sf ook delen van de stad kon veroveren

Geplaatst:
Ik heb ook nog iets te vragen ik zag op een filmpje bij google video dat je bij lv sf ook delen van de stad kon veroveren

Dat kan door middel van een glitch. Je moet een vliegtuig nemen en zo ver mogelijk van de kust afvliegen. Als je erg ver bent, kan het spel het niet zo goed meer aan. De gang territories beginnen te verschruiven op de kaart. Hierdoor krijg je territories in San Fiërro en Las Venteras. Soms hoef je maar 1 uur te vliegen, dan begint ie al te werken. Maar als je pech hebt moet je 16 uur of langer vliegen! Hoelanger je vliegt, hoe meer territory je krijgt. Dus pak een vliegtuig en vlieg van de kust af. Zet de vliegtuig op de automatische piloot of zet een potje typex op je vooruitpijl op je toetsenbord. Zo hoef je er niet de heletijd bij te zijn!

Het is moeilijk om de gang territories te veroveren als de glitch heeft gewerkt. Want er lopen vaak geen ballas of Los santos vagos rond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...