Rampo Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik kon het niet vinden in de missie database van wikigta. Je kunt de achtervolging met Ryder in de missie pier 69 ook makkelijker maken door met de rocketlauncher de boot die Ryder gaat pakken op te blazen, Ryder zwemt nu gewoon naar het eiland toe en doet daar niks. Je kunt nu zelf ook naar het eiland zwemmen en Ryder vermoorden, hij zal niet terug schieten. Of je hem ook van een afstand met de sniper kunt vermoorden en zo het stukje zwemmen besparen. Ik hoop dat dit nieuwe info is >>> Door Dutchy3010: Vermoedelijk een aanvulling op WikiGTA. Daarom bij deze verplaatst naar het speciale subforum voor WikiGTA. <<< Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Dit kende ik al, deze twee manieren(meestal met de sniper) gebruik ik ook altijd. Werkt echt heel goed, vooral als je even geen SMG kogels meer hebt, of weinig. Inderdaad wat voor WikiGTA, dat kan je hier plaatsen. Bewerkt: 22 april 2007 door Clowntje_93 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Meestal schiet ik op Ryder keihard met Heat Seeking Launcher Bazooka!! Dat is het makkelijkst! En trouwens...welkom op het forum!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.