illegal8man Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Hi, ik heb een probleem, ik heb moo mapper gedownload maar ik krijg het beeld niet in kleur zoals de screenshots op internet, ik heb het in zwart-wit, hoe krijg ik het in kleur? alvast bedankt. illegal8man Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Werkelijk geen flauw idee, daarom verplaats ik dit forum even naar het mods-hulp-forum, waar ze thuis hoort . Reageren
Na$! Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 je moet gewoon het onderste aanduiden in de startmodus Reageren
illegal8man Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 tja, dat doe ik maar dan krijg ik geen kleur :unsure: Reageren
munitions Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 wat heb je aan moo mapper? Reageren
Na$! Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 dat komt soms voor met moomapper nog maar eens proberen dus Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 meestal als je geen kleuk heb is je PC er gewoon te langzaam voor kun je ff je pc specs op het forum zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.