Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Type: Signature Stijl: Um...is dit een soort van effect? Ik snap 'stijl' niet helemaal... Ik denk gewoon Jizzy B en een ho en wat elektriciteit-achtige paars/gele achtergrond??? Grootte: Maakt niet uit, zoals de meeste sigs hiero denk ik... Afbeelding: Check m'n avatar Tekst: "BlueYoshi97" en ergens heel anders "YoungGunz4Life" allebei in Monotype Corsiva Rand: Maakt niet uit Kleuren: Zoals op m'n avatar, blauw/paars Render (optioneel): Extra (optioneel): BlueYoshi97 in geel geschreven, YoungGunz4life ook, BlueYoshi97 iets groter. Dus dat m'n avatar er 'in' zit met de zelfde kleuren inclusief Jizzy B en ho + BlueYoshi97 en YoungGunz4Life in het geel...Ben wel veeleisent denk ik, better deal with it...«_»
Eros Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Ik heb twee verschillende versies voor je . Een simpele versie zonder effecten: En eentje met effecten: Als je nog een paar kleine veranderingen wilt kan je dit zeggen want ik heb de PSD's nog. Bewerkt: 23 april 2007 door Eros
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 OMG EROS THANKS! Die eerste ziet er wel cool uit vind ik!!! Heel misschien als je die tekstgrootte bij de eerste ongeveer net zo groot kan maken als bij de tweede, is hij totally perfect!!! Thanx, Eros!
Eros Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Graag gedaan. En heb het even aangepast:
Recommended Posts