Gtaboy107 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Hoi, ik ging net op MSN, maar mijn wachtwoord doet het niet! Nu heb ik een nieuwe aangevraagd op mijn msn(Dom!) maar wat nu? Help aub! Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Als je je wachtwoord opnieuw aanvraagt zul je op je reserve-emailadres die je bij je registratie moest ingeven een email ontvangen met het wachtwoord. Ik heb daarvoor die van mijn ouders gekozen, iedere keer dat ik hem aanvraag ontvang ik daar dus een email op met het wachtwoord. VWO-er Bewerkt: 22 april 2007 door VWO-er Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik weet niet welke dat is. Hoe kan ik dat weten? Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Je zou ook je geheime vraag kunnen beantwoorden.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Hoe kan ik die weten? Is al van 3 jaar geleden. Reageren
ThePC Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Hoe kan ik die weten? Is al van 3 jaar geleden. nadenken waar je toen van hield, en gokken Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Meestal is de geheime vraag iets als "Wie was je eerste jeugdvriend?" Dus hoe moeilijk kan dat zijn? Reageren
Biocount Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 je kan wachtwoorden uit je pc opvragen voor alle sites en progamma's die je sinds je windows installatie hebt gebruikt.. gewoon een progammatje ervoor even zoeken in een zoekmachine op internet Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 of een andere optie is een nieuw account maken op msn maar dat is als het echt niet lukt mvg gtafreak007 Reageren
joshoon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 zoals Biocount al zei... Er zijn idd programmatjes waarmee je al je wachtwoorden op je PC kunt aanvragen, Zulke programamtjes zijn ook speciaal voor msn. Maar reken er maar niet op dat dat zou gaan werken, Want je hebt een nieuwe wachtwoord gekregen, En die weet je niet, Dus die staat ook niet in het archief op je PC. Dus kan z'n programmatje het ook niet voor je opzoeken. De enige oplossing is dus een nieuwe MSn account aanmaken,. En dan je vrienden je nieuwe MSN laten weten, Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik heb mijn eigen weer terug, Danny? Slottie? >>> Door Preddy: Zou toch haast verwachten dat je wel weet dat er niet zomaar slotjes erop gaan <<< Reageren
Twister24 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Die computer van mij, als ik 1 keer ergends een berichtje plaats dan plaatst-ie meteen overal zelf een berichtje sorry hiervoor!!![/font] Bewerkt: 2 mei 2007 door gta-freak-24 Reageren
Wecked Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wil iemand de naam van het programma noemen!! Want zo weet ik de naam ook niet Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 http://www.nirsoft.net/utils/mspass.html Asjeblieft en graag gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.