Krystian GTASA Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ik heb problemen met spark ik open gta san andreas dan ga ik op models en als ik op gta3 of op iets anders druk dan staat er zo iets (Acces to the path "C:/program files/rockstar games/gta san andreas/models/gta3.img" is denied.) WTF is dat en wat moet ik doen ik heb geletijd problemen met die mods Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ga naar de folder waar je GTA is geinstalleerd bij mij is dit C/programfiles/Rockstargames/Gtasanandreas klik rechtermuisknop op de hele folder GTA SA en klik op eigenschappen en dan klik je alleen-lezen af en kies je voor alle submappen en onderverdelingen. Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ga naar de folder waar je GTA is geinstalleerd bij mij is dit C/programfiles/Rockstargames/Gtasanandreas klik rechtermuisknop op de hele folder GTA SA en klik op eigenschappen en dan klik je alleen-lezen af en kies je voor alle submappen en onderverdelingen. het lukt nog steeds niet er staat weer dat het error is Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Als het echt niet is wat jeroendepoen heeft gezegd (loop het toch nog even na aub) dan kan het zijn dat jij je GTA nog aan hebt staan geminimaliseerd. Je hebt dan tijdens het spelen ALT+TAB gedaan zodat je terug naar Windows gaat. Simpelweg op te lossen door je SA af te sluiten en opnieuw de gta3.img te openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.