Jump to content

OG Loc ^^

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal, tijd voor maar weer eens een post. Ik heb hulp nodig met het volgende:

Hoe laat ik CJ het meest OG Loc Lijken dus die muts en geen shirt etc,, dus dat je gewoon zijn buik en spieren etc ziet?

Kan iemand een lijstje dus maken dat hij bijna OG Loc lijkt??

EDIT: Ik heb nog een vet gave rap van OG Loc, is het leuk om deze te sharen? Dit is de Originele Rap van OG Loc. Dus wat vinden jullie ervan moet ik hem maar sharen met jullie of niet?

Thnx,

Robbin

Bewerkt: door Robbin237

Ik maak wel ff lijstje ;)

1. Ga naar de wardrobe in je savehouse. Loop in de gele pijl en ga dan in de rode marker staan. Nou krijg je een menu te zien. Kies dan Remove items. En daarna op torso. Verwijder al je shirts (torso) en je hebt een blote boven lichaam! Hij draagt een bruine broek

2. Om spieren te krijgen, moet je naar de gym. Je moet er voor zorgen dat je muscles omhoog gaan. Maar je kan ook een cheat gebruiken om maximale muscles te krijgen! De pc cheat is: BUFF ME UP

3. Koop de Black Skully muts bij Sub urban. Die muts lijkt erg veel op de muts die OG Log draagt. Alleen is deze helemaal zwart! Waar je hem met strepen kan krijgen weet ik niet!

4. OG draagt ook een goude ketting. Bij Victim kan je een goude ketting krijgen. Bij chains moet je de gold chain kopen.

5. Hij draagt natuurlijk tatoeages. Ik heb voor je gezocht, maar die hij draagt kan ik niet vinden.

Hopelijk heb je hier wat aan! :bier:

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

@Spoeky: Je hoeft niet alle shirts te verwijderen, maar alleen het shirt dat je aan hebt. Dat shirt komt dan weer gewoon terug in je klerenkast, voor als m weer aan wilt doen ;)

dankjewel voor het lijstje, als iemand deze af kan maken zou fijn zijn =)

Bewerkt: door Robbin237

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...