ThiiJs Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Ik ben nu al de hele dag bezig met SA:MP aan het werken te krijgen Ik heb versie 1.0 Orgineel, SA:MP = 0.1b + fix En nu krijg ik alsnog deze error: http://img105.imageshack.us/img105/3618/errorqo8.png En hiervoor had ik dat het scherm eerst even Wit en Zwart werd en toen stond er San Andreas Multiplayer en dan kwam ik bij het gewone spel Dus toen heb ik hem opnieuw geinstalled en nu dit P.S. Half jaar geleden had ik het spel ook en toen lukte het wel Dus GTA:SA is 1.01 en SA:MP is ook de nieuwste en bij MTA:SA zegt hij dat ik version 1.0 nodig heb maar de patch om versie te downgraden werkt niet Bewerkt: 16 mei 2007 door Dutchy3010 Reageren
Lucky.be Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Dus GTA:SA is 1.01 en SA:MP is ook de nieuwsteen bij MTA:SA zegt hij dat ik version 1.0 nodig heb maar de patch om versie te downgraden werkt niet zelfde probleem hier. Juist het zelfde Reageren
Jarno Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Je hebt inderdaad de patch dan en je zou aan iemand dichtbij die SA 1.0 heeft om je de gta_sa.exe en main.scm naar je toetesturen en dat jij dat in je San Andreas map zet. Dan zou je 1.0 hebben. Succes. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Download Hierin zitten 3 bestanden: gtasapatch.exe, main.scm en script.img.. Je moet main.scm en script.img plaatsen in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Vervolgens moet je de gtasapatch.exe installeren. Dan is je versie gedowngrade naar versie 1... Reageren
KevinGameR Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb ook soon probleem.. dat ik een Crash krijg bij GTA:SA Als ik hem online wil spelen komt er 3 keer zoon witte schermpjes..tevoorschein en dan zit ik gewoon in de menu van GTA:SA ..Start Game , Options etc.. daar staat hij dan klik ik op Start Game.. dan kom ik gewoon in een lege stad?? Villiewood ofzo :$ maar.. kent iemand zoon probleem..? .. Bedankt voor moeite Mvg.Kevin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb ook soon probleem.. dat ik een Crash krijg bij GTA:SA Als ik hem online wil spelen komt er 3 keer zoon witte schermpjes..tevoorschein en dan zit ik gewoon in de menu van GTA:SA ..Start Game , Options etc.. daar staat hij dan klik ik op Start Game.. dan kom ik gewoon in een lege stad?? Villiewood ofzo :$ maar.. kent iemand zoon probleem..? ..Bedankt voor moeite Mvg.Kevin Dat laatste gedeelte van je probleem ken ik, ja. Het is vrij simpel op te lossen door het bovenstaande pakket van Dutchy3010 te downloaden. Installeer de patch en vervang de 'main.scm' en 'script.img' van V2, voor de 'main.scm' en 'script.img' van V1. Lees voor verdere instructies het bericht van Dutchy3010 door. Verder besteed ik er geen aandacht meer aan, aangezien alles wat je moet weten daar al beschreven staat. Het eerste gedeelte snap ik niet. Kun je misschien iets meer uitleg geven over die 'drie witte schermpjes'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.