ACID Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 eey, ik zoek een mod die alle voertuigen in gta sa verandert en dan bedoel ik dus de textures zodat de cheetah bijvoorbeeld in een lamborghini verandert en de club in een fiat panda maar de mod moet wel werken met sa-mp en mta bestaat dit ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 eey,ik zoek een mod die alle voertuigen in gta sa verandert en dan bedoel ik dus de textures zodat de cheetah bijvoorbeeld in een lamborghini verandert en de club in een fiat panda maar de mod moet wel werken met sa-mp en mta bestaat dit ? Je zoekt dus zogenaamde car mods. Deze zijn op elke fansite wel te downloaden. Goede voorbeelden hier van zijn; GTAGarage, GTAGaming en Grandtheftauto.filefront. Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat je gewoon SA-MP kan spelen met je nieuwe, gedownloade voertuigen. Ik heb het namelijk ook gedaan. Bij MTA, daarin tegen, heb ik gehoord dat dit niet kan. Daar schijnt hij eruit te knallen, dus daar werken de car mods hoogstwaarschijnlijk ook niet. Ik heb het voor MTA slechts gehoord, dus met zekerheid kan ik het (nog) niet zeggen. Waarschijnlijk moet je het zelf even testen of moet iemand ander reageren die het antwoord wel weet. Tip: Wil je weten hoe je een voertuig installeert, lees dan even dit topic door. Reageren
ACID Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 eey,ik zoek een mod die alle voertuigen in gta sa verandert en dan bedoel ik dus de textures zodat de cheetah bijvoorbeeld in een lamborghini verandert en de club in een fiat panda maar de mod moet wel werken met sa-mp en mta bestaat dit ? Je zoekt dus zogenaamde car mods. Deze zijn op elke fansite wel te downloaden. Goede voorbeelden hier van zijn; GTAGarage, GTAGaming en Grandtheftauto.filefront. Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat je gewoon SA-MP kan spelen met je nieuwe, gedownloade voertuigen. Ik heb het namelijk ook gedaan. Bij MTA, daarin tegen, heb ik gehoord dat dit niet kan. Daar schijnt hij eruit te knallen, dus daar werken de car mods hoogstwaarschijnlijk ook niet. Ik heb het voor MTA slechts gehoord, dus met zekerheid kan ik het (nog) niet zeggen. Waarschijnlijk moet je het zelf even testen of moet iemand ander reageren die het antwoord wel weet. Tip: Wil je weten hoe je een voertuig installeert, lees dan even dit topic door. oke dan doe ik het wel niet want ik wil wel mta kunnen blijven spelen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik download veel auto's van de site: thegtaplace.com Ik denk dat je MTA of MP-SA nog wel kan spelen met de gemodde auto's. Maar IK DENK het, ik weet het niet zeker, je kan eens op het forum rondneuzen om een topic erover... Van J.V Reageren
Timpo Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 het is wel raar, want ik had eerst inderdaad ook een gemod spel, met eigen auto's, en toen ik samp speelde deed ie het prima, maar sinds ik opnieuw samp erop moest zetten en gta installeren vanwege een format, deed ie het ineens niet meer en moest ik elke keer gta3.img vervangen door een ongemodde... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.