Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik zoek een mod die alle voertuigen in gta sa verandert

en dan bedoel ik dus de textures

zodat de cheetah bijvoorbeeld in een lamborghini verandert

en de club in een fiat panda

maar de mod moet wel werken met sa-mp en mta

bestaat dit ?

Geplaatst:
eey,

bestaat dit ?

Je zoekt dus zogenaamde car mods. Deze zijn op elke fansite wel te downloaden. Goede voorbeelden hier van zijn; GTAGarage, GTAGaming en Grandtheftauto.filefront. Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat je gewoon SA-MP kan spelen met je nieuwe, gedownloade voertuigen. Ik heb het namelijk ook gedaan. Bij MTA, daarin tegen, heb ik gehoord dat dit niet kan. Daar schijnt hij eruit te knallen, dus daar werken de car mods hoogstwaarschijnlijk ook niet. Ik heb het voor MTA slechts gehoord, dus met zekerheid kan ik het (nog) niet zeggen. Waarschijnlijk moet je het zelf even testen of moet iemand ander reageren die het antwoord wel weet.

Tip: Wil je weten hoe je een voertuig installeert, lees dan even dit topic door.

Geplaatst:
eey,

bestaat dit ?

Je zoekt dus zogenaamde car mods. Deze zijn op elke fansite wel te downloaden. Goede voorbeelden hier van zijn; GTAGarage, GTAGaming en Grandtheftauto.filefront. Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat je gewoon SA-MP kan spelen met je nieuwe, gedownloade voertuigen. Ik heb het namelijk ook gedaan. Bij MTA, daarin tegen, heb ik gehoord dat dit niet kan. Daar schijnt hij eruit te knallen, dus daar werken de car mods hoogstwaarschijnlijk ook niet. Ik heb het voor MTA slechts gehoord, dus met zekerheid kan ik het (nog) niet zeggen. Waarschijnlijk moet je het zelf even testen of moet iemand ander reageren die het antwoord wel weet.

Tip: Wil je weten hoe je een voertuig installeert, lees dan even dit topic door.

oke dan doe ik het wel niet want ik wil wel mta kunnen blijven spelen

Geplaatst:

Ik download veel auto's van de site: thegtaplace.com

Ik denk dat je MTA of MP-SA nog wel kan spelen met

de gemodde auto's.

Maar IK DENK het, ik weet het niet zeker, je kan eens

op het forum rondneuzen om een topic erover...

Van J.V 8)

Geplaatst:

het is wel raar, want ik had eerst inderdaad ook een gemod spel, met eigen auto's, en toen ik samp speelde deed ie het prima, maar sinds ik opnieuw samp erop moest zetten en gta installeren vanwege een format, deed ie het ineens niet meer en moest ik elke keer gta3.img vervangen door een ongemodde...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...