LBG Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Nee, een snitch is iemand die iemand anders verraad bij de politie, en naaien is een ander woord voor verraden. Dus niet naaien van oplichten / niet eerlijk doen ofzo.
Juju Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Jaa boeie 't maakt niet uit. Back on topic. Ik geef hint: Sticky Fingaz is 1
Clowntje_93 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Sticky Fingaz Fredro Starr Sonee Seeza Big DS
Juju Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Sticky FingazFredro Starr Sonee Seeza Big DS Jaa is goed , jij bent. Wel van internet afgehaald he, want Sonee Seeza heet niet meer Sonee Seeza maar Sonsee , en op wikipedia staat Sonee Seeza. Bewerkt: 23 april 2007 door Juju
Clowntje_93 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Nee sorry dat was een typfout. Maar ja, waar en wanneer is hiphop ongeveer ontstaan?(weet je natuurlijk nooit maar ongeveer waar we vanuit gaan)
Eros Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Nee sorry dat was een typfout. Tuurlijk. En HipHop is ontstaan in New York in de jaren 70.
Juju Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Een typfout Nou goed, het antwoord. Eigenlijk verschilt t nogal, sommige zeggen dat t is ontstaan in Brazilie () en is overgewaaid naar The Bronx in de jaren 70/80.
Bright Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) tussen de jaren 60 en 2000 Bewerkt: 24 april 2007 door Bright
Bright Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ok dit is dus volgens het zelfde principe als hiphop quiz alleen dan met rock vragen. de eerste vraag: wat waren de eerste leden van de red hot chili peppers
Juju Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Clowntje je moet nog zeggen of 't goed is of niet . >>> Door Dutchy3010: Dit had je ook wel even via PM kunnen vragen, want is een nutteloos bericht. <<<
Bright Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Anthony en Flea? ik bedoelde de eerste 4 leden waarmee de band is gestigt, het heete toen nog anders, maar het gaat over die zelfe band.
AwiVC Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Anthony en Flea? ik bedoelde de eerste 4 leden waarmee de band is gestigt, het heete toen nog anders, maar het gaat over die zelfe band. Anthony, Flea, Jack en iets van Hilel (achternamen weet ik zo niet (meer) ) en ze speelde hun eerste liedje onder een andere naam, maar die weet ik ook niet meer ^^ iets met Majestic iig.
Bright Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Anthony en Flea? ik bedoelde de eerste 4 leden waarmee de band is gestigt, het heete toen nog anders, maar het gaat over die zelfe band. Anthony, Flea, Jack en iets van Hilel (achternamen weet ik zo niet (meer) ) en ze speelde hun eerste liedje onder een andere naam, maar die weet ik ook niet meer ^^ iets met Majestic iig. jup klopt hun band heete toen trouwens Tony Flow and the Miraculously Majestic Masters of Mayhem. en het was Hillel Slovak ,Jack Irons en Anthony Kiedes of Kiedis, weet ik niet meer... edit: nu mag jij een vraag stellen. Bewerkt: 24 april 2007 door Bright
Hanneswasco Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Na Rock Quiz en HipHop Quiz, is er nu 'The Film Quiz'! De regels zijn duidelijk?: Maximum 3 posts per persoon, per dag. Als een persoon na 62 uur nog geen nieuwe vraag heeft gegeven, mag jij een vraag stellen. En natuurlijk gelden de normale forumregels ook. Eerste vraag: Welke is de eerst volgende film van Harry Potter die uitkomt in de cinema? (Dit is een makkelijke )
Recommended Posts