Krystian GTASA Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb een programma SAMI en maar 1 mod doet het dat is een cadillac escadle en de rest van me mods die ik instaleer werken niet en ik heb ook een probleem met Spark als ik daar iets wil openen bijvoorbeeld alle models van gta san andreas dan komt er een error Wat moet ik doen ????????? Reageren
mike112 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb een programma SAMI en maar 1 mod doet het dat is een cadillac escadle en de rest van me mods die ik instaleer werken niet en ik heb ook een probleem met Spark als ik daar iets wil openen bijvoorbeeld alle models van gta san andreas dan komt er een error Wat moet ik doen ????????? Misschien heb je van san andreas versie 2.0 net als mij en dan doen de meeste mods het niet,maar dan heb ik wel een patch voor je die je sa ontovert naar versie 1.0 daar kan je volledig op modden. >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd, dit is niet toegestaan op het forum. <<< Reageren
456923 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb een programma SAMI en maar 1 mod doet het dat is een cadillac escadle en de rest van me mods die ik instaleer werken niet en ik heb ook een probleem met Spark als ik daar iets wil openen bijvoorbeeld alle models van gta san andreas dan komt er een error Wat moet ik doen ????????? Beste Krystian GTASA, heb je noobmode geinstalleerd? dan kan het namelijk zijn dat ie het niet doet. want als je noobmode hebt moet je hem eerst even verwijderen en dan een mod installeren met SAMI en dan weer noobmode installeren. als je geen noobmode hebt ligt het waarschijnlijk aan de versie zoals mike 112 al zei. groetjes: 456923 P.S. Voor het geval je toch noobmode hebt maar je hem niet kan verwijderen heb ik even het install en unistall programma voor noobmode bij de bijlagen gezet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.