gta_rulez Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Demo's zijn volgens mij gewoon gratis hoor, waarom zou je ervoor gaan betalen. Je kan ze gewoon downloaden via het Playstation Network. Reageren
the max Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Demo's zijn volgens mij gewoon gratis hoor, waarom zou je ervoor gaan betalen. Je kan ze gewoon downloaden via het Playstation Network. ik bedoel bijvoorbeel de demo van gran turismo HD ok bijv. tekken: dark resurrection Reageren
M.Gordon Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Gran Turismo HD is volledig gratis maar voor Tekken: Dark Resurrection moet je een klein bedrag voor betalen via Credit kaart of PlayStation kaart (PS kaart is nog niet beschikbaar) Reageren
the max Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Gran Turismo HD is volledig gratis maar voor Tekken: Dark Resurrection moet je een klein bedrag voor betalen via Credit kaart of PlayStation kaart (PS kaart is nog niet beschikbaar) ok bedankt, ik bedoel inderdaad alleen de deo's of games waar betaald voor moeten worden Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Oke dan had ik het gewoon verkeerd begrepen, misschien kan je ook nog even op playstation.com kijken. Daar zal ook wel het een en ander op staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.