yvea0 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Heey! Vraag 1: weet iemand een site waar je voor Flight simulator X GRATIS Add-ons kan vinden? Vraag 2: Weet iemand hoe je een automatische landing maakt via GPS? Dankjewel!!! Yvea Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Heey!Vraag 1: weet iemand een site waar je voor Flight simulator X GRATIS Add-ons kan vinden? Vraag 2: Weet iemand hoe je een automatische landing maakt via GPS? Dankjewel!!! Yvea Help mij Reageren
Jorair Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Vraag 1: Momenteel zijn er nog niet veel add-ons voor fsX, dit komt omdat hij nog niet zolang uit is en het maken van een add-on verschrikkelijk veel tijd in beslag neemt, er zijn er momenteel wel een paar, maar niet veel. Later zullen er meer add-ons te downloaden zijn. Je kan er wel al een deel downloaden op deze site. Vraag 2: Dit zou ik eerlijk gezegd niet weten aangezien ik alleen fs2004 heb :$ . Jorair (Dubbelposten is hier niet toegestaan (al begrijp ik je reactie)). Bewerkt: 27 april 2007 door Jorair Reageren
Wesley Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Heey!Vraag 2: Weet iemand hoe je een automatische landing maakt via GPS? Dankjewel!!! Yvea Als je nog hulp nodig bent, dat doe je met de ILS, zie je topic die je zojuist hebt gestart over ILS. Reageren
Jorair Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Sorry voor de bump, maar ik heb ook een vraagje. Ik ben van plan om ook Flight Simulator X te gaan kopen, maar ik zag dat er een gewone, maar ook een deluxe editie te krijgen is. Wat is nu het verschil tussen deze 2 paketten, Heb je er meer vliegtuigen? En is er ook een verschil in prijs?. Kortom, welk pakket koop ik het beste? Reageren
Youp Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Sorry voor de bump, maar ik heb ook een vraagje.Ik ben van plan om ook Flight Simulator X te gaan kopen, maar ik zag dat er een gewone, maar ook een deluxe editie te krijgen is. Wat is nu het verschil tussen deze 2 paketten, Heb je er meer vliegtuigen? En is er ook een verschil in prijs?. Kortom, welk pakket koop ik het beste? Hey Jorair, Ten eerste wil ik zeggen dat nuttige bumps niet onzin zijn.. Sowieso is een bump altijd beter als een nieuw topic aan maken, en een vraag stellen is meestal wel belangrijk. Ik heb even voor je gekeken en dit heb ik gevonden: -6 Extra vliegtuigen -5 Extra vliegvelden -10 Extra complete steden. -20 extra gesturctureerde missies -De deluxe versie bevat de Tower controller functie. De Tower controller functie is een toepassing waarmee je via het internet contact kan houden met andere piloten over de wereld. Daarmee kan je ook de controle over jouw vliegtuig aan iemand andere overdragen. Ik hoop dat je daar genoeg aan hebt Edit: Ik zie net je andere vragen, ik zal even kijken of ik die kan beantwoorden Bewerkt: 20 mei 2007 door Youp Reageren
Jorair Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ok, dank je. De deluxe editie kost meer, heb ik zonet gevonden. Maar als ik even vervelend mag doen: kan je (of iemand anders) me vertellen welke 6 extra vliegtuigen dat zijn? Reageren
Youp Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ok, dank je.De deluxe editie kost meer, heb ik zonet gevonden. Maar als ik even vervelend mag doen: kan je (of iemand anders) me vertellen welke 6 extra vliegtuigen dat zijn? Ja, je bent vervelend : Maule M7-260C Super Rocket met Wheels & Ski's (zoiets :S) (Dus een vliegtuig met Ski's en wielen ) Ik edit hem als ik nog iets kan vinden .. Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Edit: Ik ben te sloom, Youp je bent me voor Ok, dank je.De deluxe editie kost meer, heb ik zonet gevonden. Maar als ik even vervelend mag doen: kan je (of iemand anders) me vertellen welke 6 extra vliegtuigen dat zijn? Hé Jorair, ik heb even voor je gezocht, maar kon niet echt vinden welke 6 extra vliegtuigen dat precies zijn... Hier onder heb ik wel een stukje waar (bij het vet gedrukte stukje tekst) staat welke soort vliegtuigen er extra bij zitten. Engelstalig spel. Deluxe-editie. Extra inhoud van deze Deluxe-editie: - meer zeer gedetailleerde steden en vliegvelden op soms spectaculaire plekken; - gestructureerde missies om uw skills te testen; - toegevoegde multiplayer-kenmerken zoals gedeeld vliegtuig en live torencontrole; - meer vliegtuigen, inclusief de Maule M7-260C Super Rocket w/Wheels & Ski's; - introductie van de Garmin 1000 glascockpit. Plus de kenmerken van de Standaard: - kies je vleugels: van een gemakkelijk ultralight vliegtuig tot een jumbo jet. Van pylonracing, aerobatiek, alpiene avonturen of commerciële luchtvaart: er zijn vliegtuigen voor elk soort vliegen; - patrouilleer boven druk stadsverkeer en idem waterwegen. Nieuw: - scenery op de grond: meer bomen en huizen; - de vliegtuigen zijn zeer gedetailleerd; - extra aandacht is besteed aan de externe ontwikkeling van scenery en vliegtuigen; - 2 dvd's; - 18 vliegtuigen; - 40 gedetailleerde vliegvelden (waarvan 16 nieuw); - 28 gedetailleerde steden; - 30+ missies [Deluxe: 50 missies]; - 16 x verbeterde graphics; Ook te spelen op het aangekondigde Microsoft Vista. Bron:www.comcol.nl Owja en misschien heb je nog wat aan dit informatieve stukje over het verschil tussen Deluxe en normale versie: Normale en Deluxe Edition Er zijn –zoals ook bij eerdere edities van Flight Simulator- twee verschillende versies te koop. De normale (en goedkopere) versie is voor iedere beginner prima om te spelen. De extra’s die de ‘Deluxe Edition’ biedt zijn echt bedoeld voor de wat meer ervaren mensen. Wat zijn die extra’s dan? Want je betaalt toch een heel stuk meer! Traditioneel gezien zitten er in de duurdere versies altijd meer vliegtuigen, waaronder nu ook een toestel met ski’s. Leuk om mee te vliegen in Alaska! Verder belooft Microsoft dat de steden en vliegvelden een stukje mooier en uitgebreider zullen zijn. Ik durf niet te zeggen in hoeverre dit scheelt, aangezien ik de basisversie niet heb kunnen spelen. De Deluxe Edition heeft meer missies om jouw –inmiddels- opgebouwde vaardigheden tot de limiet te testen. Denk dan aan het landen met je vliegtuigje op een rijdende bus, of het laten vallen van zakken meel op doelen op de grond. Ook is de nieuwe ‘glass cockpit’ van Garmin te vinden in een aantal kleinere toestellen. Een ‘glass cockpit’ is eigenlijk een normale cockpit, maar dan gepresenteerd op één of meerdere lcd-schermen. Erg mooi en overzichtelijk. Alleen je moet wel even weten hoe je hier mee moet werken. Ook echt weer iets voor de uitgebreide versie van FS-X dus! Mocht je gewoon lekker willen vliegen is de basisversie ruim voldoende. Het zijn de kleine extraatjes waarvoor je de duurdere versie moet aanschaffen. Bron: www.gamersnet.nl/reviews/flight_simulator_x Gl Bewerkt: 20 mei 2007 door Global Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Edit: Ik ben te sloom, Youp je bent me voor Ok, dank je.De deluxe editie kost meer, heb ik zonet gevonden. Maar als ik even vervelend mag doen: kan je (of iemand anders) me vertellen welke 6 extra vliegtuigen dat zijn? Hé Jorair, ik heb even voor je gezocht, maar kon niet echt vinden welke 6 extra vliegtuigen dat precies zijn... Hier onder heb ik wel een stukje waar (bij het vet gedrukte stukje tekst) staat welke soort vliegtuigen er extra bij zitten. Engelstalig spel. Deluxe-editie. Extra inhoud van deze Deluxe-editie: - meer zeer gedetailleerde steden en vliegvelden op soms spectaculaire plekken; - gestructureerde missies om uw skills te testen; - toegevoegde multiplayer-kenmerken zoals gedeeld vliegtuig en live torencontrole; - meer vliegtuigen, inclusief de Maule M7-260C Super Rocket w/Wheels & Ski's; - introductie van de Garmin 1000 glascockpit. Plus de kenmerken van de Standaard: - kies je vleugels: van een gemakkelijk ultralight vliegtuig tot een jumbo jet. Van pylonracing, aerobatiek, alpiene avonturen of commerciële luchtvaart: er zijn vliegtuigen voor elk soort vliegen; - patrouilleer boven druk stadsverkeer en idem waterwegen. Nieuw: - scenery op de grond: meer bomen en huizen; - de vliegtuigen zijn zeer gedetailleerd; - extra aandacht is besteed aan de externe ontwikkeling van scenery en vliegtuigen; - 2 dvd's; - 18 vliegtuigen; - 40 gedetailleerde vliegvelden (waarvan 16 nieuw); - 28 gedetailleerde steden; - 30+ missies [Deluxe: 50 missies]; - 16 x verbeterde graphics; Ook te spelen op het aangekondigde Microsoft Vista. Bron:www.comcol.nl Owja en misschien heb je nog wat aan dit informatieve stukje over het verschil tussen Deluxe en normale versie: Normale en Deluxe Edition Er zijn –zoals ook bij eerdere edities van Flight Simulator- twee verschillende versies te koop. De normale (en goedkopere) versie is voor iedere beginner prima om te spelen. De extra’s die de ‘Deluxe Edition’ biedt zijn echt bedoeld voor de wat meer ervaren mensen. Wat zijn die extra’s dan? Want je betaalt toch een heel stuk meer! Traditioneel gezien zitten er in de duurdere versies altijd meer vliegtuigen, waaronder nu ook een toestel met ski’s. Leuk om mee te vliegen in Alaska! Verder belooft Microsoft dat de steden en vliegvelden een stukje mooier en uitgebreider zullen zijn. Ik durf niet te zeggen in hoeverre dit scheelt, aangezien ik de basisversie niet heb kunnen spelen. De Deluxe Edition heeft meer missies om jouw –inmiddels- opgebouwde vaardigheden tot de limiet te testen. Denk dan aan het landen met je vliegtuigje op een rijdende bus, of het laten vallen van zakken meel op doelen op de grond. Ook is de nieuwe ‘glass cockpit’ van Garmin te vinden in een aantal kleinere toestellen. Een ‘glass cockpit’ is eigenlijk een normale cockpit, maar dan gepresenteerd op één of meerdere lcd-schermen. Erg mooi en overzichtelijk. Alleen je moet wel even weten hoe je hier mee moet werken. Ook echt weer iets voor de uitgebreide versie van FS-X dus! Mocht je gewoon lekker willen vliegen is de basisversie ruim voldoende. Het zijn de kleine extraatjes waarvoor je de duurdere versie moet aanschaffen. Bron: www.gamersnet.nl/reviews/flight_simulator_x Gl Hmm ik heb nu de demo van FSX, en ben misschein van plan de volledige versie aan te schaffen. Maar ik had eigenlijk ook nog wat vragen: -Kun je nou echt op elk iets voorstellend vliegveld landen, of alleen bij de hoofdsteden en andere belangrijken? -Zie je elke stad? -Duurt het reizen (zonder versnelling) nou even lang als in het echt? Dus doe ik er even lang over om van amsterdam naar New York te vliegen als in het echt? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Wil iemand reageren op de vraag van $NeoSyp$ want hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Reageren
Wesley Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Hmm ik heb nu de demo van FSX, en ben misschein van plan de volledige versie aan te schaffen. Maar ik had eigenlijk ook nog wat vragen:(1)-Kun je nou echt op elk iets voorstellend vliegveld landen, of alleen bij de hoofdsteden en andere belangrijken? (2)-Zie je elke stad? (3)-Duurt het reizen (zonder versnelling) nou even lang als in het echt? Dus doe ik er even lang over om van amsterdam naar New York te vliegen als in het echt? Ik help je graag met dit, ik heb dit spel namelijk ook, en dan niet de demo, maar de volledige versie. 1, Microsoft heeft er echt onwijs veel vliegvelden in gedaan, je kunt alleen helaas NIET op alle vliegvelden komen. En dat zijn vaak de hele kleine vliegveldjes, hier in de buurt zijn o.a. ook drie kleine vliegveldjes, die er ook niet op staat. Je hebt wel bijvoorbeeld grote vliegvelden, en zelfs vliegbasisen, zoals Leeuwarden Airbase, en alle overige vliegbasisen in Nederland, en de rest van de wereld, en met gewone vliegvelden bedoel ik zoals Rotterdam Airport, Eelde Airport, Schiphol Airport, enz. 2, Ja je ziet elke stad en dorp over de hele wereld, het is allemaal met de sataliet gemaakt, maar helaas zie je niet alle huisjes etc. als je bijvoorbeeld jou huis wilt opzoeken, dan zou dat helaas niet kunnen, je zult dat plat zien. Je ziet wel een aantal huizen, maar dat is niet precies, als je naar New York gaat, dan zie je natuurlijk wel flatgebouwen en zelfs de Vrijheidsbeeld. 3, Ja dat klopt allemaal precies, als je echt naar het Westen van Canada wilt dan zit je in het echt ~12 uur in het vliegtuig, maar op FSX (Flight Simulator X) zit je dan ook ~12 uur te vliegen, en dat maakt het spel ook zo mooi. Voor mij is Flight Simulator X de mooiste simulatie game ooit! Bewerkt: 6 augustus 2007 door Wesley_GTA Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Nog een vraag over de multiplayer. Ik snap niet helemaal wat dit inhoud want wat kun je doen bij de Multiplayer van FSX. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Nog een vraag over de multiplayer.Ik snap niet helemaal wat dit inhoud want wat kun je doen bij de Multiplayer van FSX. Je kunt het vergelijken hoe het echt ook in de luchtvaart gaat, je kunt dus met veel mensen in één bepaalde server vliegen, en de ene kan Tower Controller zijn, en de andere piloot, en het gaat ook vooral om de ATC(Air Traffic Controll) Vandaar ook dat het spel zo echt lijkt, en natuurlijk de graffische dingen. Eigenlijk is dit spel een topspel, geen één spel is echt zo realistisch als FSX denk ik, het is gewoon super! Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Nog een vraag over de multiplayer.Ik snap niet helemaal wat dit inhoud want wat kun je doen bij de Multiplayer van FSX. Je kunt het vergelijken hoe het echt ook in de luchtvaart gaat, je kunt dus met veel mensen in één bepaalde server vliegen, en de ene kan Tower Controller zijn, en de andere piloot, en het gaat ook vooral om de ATC(Air Traffic Controll) Vandaar ook dat het spel zo echt lijkt, en natuurlijk de graffische dingen. Eigenlijk is dit spel een topspel, geen één spel is echt zo realistisch als FSX denk ik, het is gewoon super! Even voor de duidelijkheid: Flight Simulator X IS GEEN SPEL!!! Het is een wonderprogramma, ik heb op mn 11e leren vliegen dankzij 2004, en nou met X... gedaan mr Microsoft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.