kamranoi Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 yo jongens srry dat ik nog een topic maak maar ik zou graag willen dat iemand jizzy (san fierro missie) voor me wilt spelen omdat ik niet van die grove-type missie's hou,en er ook geen plezier aan besteed.
michaelfivez Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) yo jongens srry dat ik nog een topic maak maar ik zou graag willen dat iemand jizzy (san fierro missie) voor me wilt spelen omdat ik niet van die grove-type missie's hou,en er ook geen plezier aan besteed. Ik wil wel doen, maar dan moet je de savegame posten: hier vind je hoe je dat moet doen EDIT: ik moet weg kan hem toch niet doen Bewerkt: 22 april 2007 door michaelfivez
kamranoi Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 yo jongens srry dat ik nog een topic maak maar ik zou graag willen dat iemand jizzy (san fierro missie) voor me wilt spelen omdat ik niet van die grove-type missie's hou,en er ook geen plezier aan besteed. Ik wil wel doen, maar dan moet je de savegame posten: hier vind je hoe je dat moet doen EDIT: ik moet weg kan hem toch niet doen damn ben ik het weer vergete:
HerrieM Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Gehaald: Jizzy + Respect, $3.000 Veel plezier ermee. Bewerkt: 25 april 2007 door HerrieM
Recommended Posts