Jump to content

Missie Fun

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie Jizzy moet je Jizzy in de eerste 'ingame cutscene' vermoorden en hij zal doodgaan, dan komt er een ambulance die maar heel soms Jizzy weet te vinden, ze wekken hem tot leven, maak hem je homie, en Jizzy joined your party

In de missie Wear Flowers in your hear moet je nadat je bij Dwaine bent geweest eens inzoomen met je car tot je de camera op de voorkant van de car ziet, dan kijk je naar rechts (PC: E) en je schrikt je dood want The Truth ziet er niet uit...

Over mensen die er niet uitzien gesproken...Kijk in de missie High Stakes, Low Rider eens naar Kendl als ze bij Cesar in de wagen zit bij het startblok. Ziet er ook voor geen meter uit...

Je kan omgaan met een paar mensen van de verhaallijn, offmission. Zo kun je als je de missie High Stakes Low Rider hebt gewonnen Cesar aanzien komen rijden en als je een keer op z'n wagen mept komt ie er uit en je kan hem je homie maken (of je rijdt hem het water in, wat hij soms zelf doet...)

Bij de missie Farewell my love laat je iedereen voorgaan, en kom je als vierde binnen. Zodra je over de finish bent, sla je Woozie uit z'n wagen (Eerst zit Catalina naast Woozie (?) waaruit blijkt dat ze vreemd gaat maar Catalina verdwijnt dan...)

In de eerste missie maak je gauw Big Smoke je homie (of Ryder) en gaat met de motor. Sweet zal daar blijven staan... En zo heb ik nog wel 9281290182 voorbeelden....

Maar weten jullie nog leuke dingen om te glitchen in missies??? (Ik spaar ze, en zet ze op m'n site O_o o_O (Maak je geen zorgen, daar komt toch nooit iemand :duh: ))

Geplaatst:

Als je in de missie Saint Marks Bistro de cheat KANGAROO intypt (extreem hoog springen) En je springt over het muurtje aan de rechterkant vanaf de deuropening van het restaurant, dan over het strookje gras het bergje oprent, het steegje ingaat en daar door de muur springt, ben je op de parkeerplaats van Saint Marks Bistro :)

Geplaatst:

In de missie Mike Toreno kun je een unieke gele Rumpo te pakken krijgen. Allereerst zet je een Packer in de Doherty Garage. Het vergt enige moeite om hem er in te krijgen, maar het moet lukken. Speel nu de missie, doe alles totdat je op het vliegveld bent. Dood alle mannen die rond het busje staan en bevrijd Toreno. Nu krijg je de opdracht het busje te vernietigen. Doe dit niet! Ga van het vliegveld af en rijd naar je Doherty Garage, neem de Packer die je daar in de garage had gezet en rijd hem naar het vliegveld. Als je daar bent, rijd je en omver, de missie faalt nu. Met enige moeite kan je nu het busje op de Packer duwen. Rijd tenslotte de Packer met de Rumpo er boven op naar een garage, duw de Rumpo er in en laat de deur sluiten. Als de deur weer opengaat heb je een mooie gele Rumpo, klaar voor gebruik!

Geplaatst:
In de missie Mike Toreno kun je een unieke gele Rumpo te pakken krijgen. Allereerst zet je een Packer in de Doherty Garage. Het vergt enige moeite om hem er in te krijgen, maar het moet lukken. Speel nu de missie, doe alles totdat je op het vliegveld bent. Dood alle mannen die rond het busje staan en bevrijd Toreno. Nu krijg je de opdracht het busje te vernietigen. Doe dit niet! Ga van het vliegveld af en rijd naar je Doherty Garage, neem de Packer die je daar in de garage had gezet en rijd hem naar het vliegveld. Als je daar bent, rijd je en omver, de missie faalt nu. Met enige moeite kan je nu het busje op de Packer duwen. Rijd tenslotte de Packer met de Rumpo er boven op naar een garage, duw de Rumpo er in en laat de deur sluiten. Als de deur weer opengaat heb je een mooie gele Rumpo, klaar voor gebruik!

hoe kom je erop?

Geplaatst:

Op wat? Dat verhaal? Dat zag ik eens in een filmpje. Ik heb het zelf geprobeerd, en het werkt. De deuren van die Rumpo zitten op slot, daarom heb je die Packer nodig, om hem naar een garage te sleuren. :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

*BUMP*

Lolz, ik heb de eerste missie ff gedaan, Sweet vermoord, mission failed, en toen was Big Smoke er nog steeds! (Die rende weg... :ch: ) Dus toen heb ik heb gerekruteerd, lol beleefd, en heb ik genoten van het feit dat er geen mission failed in beeld kwam toen ik hem door z'n knetter schoot. Wat ik eigenlijk had moeten doen was hem meenemen met de missie als ik hem opnieuw ging proberen q=þ.

Ditzelfde gold voor Cesar Vialpando in die missie met die hijskraan. Voor de 6e keer achter elkaar :ch: ging mission failed, en ik wou net Cesar's auto in elkaar slaan van woede, toen reed Cesar hem opeens weg! Hij reed zichzelf wel het water in. Dit kun je trouwens ook makkelijk zien bij de missie "High Stakes, Low Rider".

It's a G thang.

Geplaatst:
*BUMP*

Lolz, ik heb de eerste missie ff gedaan, Sweet vermoord, mission failed, en toen was Big Smoke er nog steeds! (Die rende weg... :ch: ) Dus toen heb ik heb gerekruteerd, lol beleefd, en heb ik genoten van het feit dat er geen mission failed in beeld kwam toen ik hem door z'n knetter schoot. Wat ik eigenlijk had moeten doen was hem meenemen met de missie als ik hem opnieuw ging proberen q=þ.

Ditzelfde gold voor Cesar Vialpando in die missie met die hijskraan. Voor de 6e keer achter elkaar :ch: ging mission failed, en ik wou net Cesar's auto in elkaar slaan van woede, toen reed Cesar hem opeens weg! Hij reed zichzelf wel het water in. Dit kun je trouwens ook makkelijk zien bij de missie "High Stakes, Low Rider".

It's a G thang.

Die missie met de hijskraan ben ik naartoe gegaan met een quad..

Zoals gewoonlijk mission failed en hij stapt op MIJN quad en knalt tegen een muur, dus ik dacht haha die quad is voor mij.

Nou komt die gek eraan en slaat mij van die quad.

Hij doet nix maar blijft gewoon staan kijken, dus ik terug op die quad en stapt hij achterop.

Evenlater valt hij er dood vanaf :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...