~Lance Vance Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Heeft iemand screenshots van alle wapens in Vice City Stories? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Ik niet, maar ik heb wel een tip voor je. Kijk eens hier en klik gewoon op de wapens. Dan ga je gewoon naar de plek toe waar ze liggen en dan zie je hoe ze eruit zien. Verder weet ik niet wat je moet doen want ik heb geen screens . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Ik niet, maar ik heb wel een tip voor je.Kijk eens hier en klik gewoon op de wapens. Dan ga je gewoon naar de plek toe waar ze liggen en dan zie je hoe ze eruit zien. Verder weet ik niet wat je moet doen want ik heb geen screens . Op die pagina vind je de vindplaatsen van alle wapens, niet de screens. Lance Vance, hopelijk snap je dat dit veel werk is, omdat er behoorlijk veel wapens in VCS zitten. Omdat de wapens uit San Andreas of LCS vrijwel hetzelfde uiterlijk hebben, kan je de screens van die pagina's op Wikigta gebruiken, om een indruk te krijgen hoe de wapens eruit zien. Kijk eens hier of hier, want de wapens met dezelfde naam zijn dus hetzelfde. Dit is natuurlijk als je geen VCS hebt, als je VCS net gekocht hebt kan je natuurlijk in de wapen en messenwinkels kijken, en indien je From Zero To Hero hebt gehaald kan je alle wapens gaan opzoeken op de vindplaatsen, die Juju net postte. Bewerkt: 23 april 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Ja maar er staan niet eens beschrijvingen bij (beetje matig imo) Kan je me dan tenminste vertellen wat de Equalizer is en wat hij doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Maar natuurlijk: De Equalizer (ook wel bekend onder de Colt Python of de .357) is een zeer krachtig pistool en gelooft in de kreet: "één schot, één dode". De Python vuurt krachtige .357-rondes af, en heeft een ernstige reputatie met het aantal doden wat het veroorzaakt heeft. De nieuwste modellen bevatten een boel leuke extra's: een lasertelescope en een gewone telescoopvizier. Maar waar je ook met dit pistool iemand in het lichaam raakt: ze staan geheid niet meer op.Rechtstreeks uit het 'The latest news from Vice City Stories'-topic (welk bericht ik nog zelf getypt heb ook ) Zo goed? Edit @ hieronder: Wow lol ik zag je niet eens typen. Bewerkt: 28 april 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Kan je me dan tenminste vertellen wat de Equalizer is en wat hij doet De equalizer is op het eerste gezicht een normaal pistool, maar hij is vrij krachtig. Meestal zijn mensen door 1 schot meteen dood. Je kan hem een beetje vergelijken met de Colt Python uit LCS. Hij heeft een loop, en je behaalt hem door 80 red balloons kapot te schieten. Hieronder nog wat info over de Colt Python, een soortgelijk wapen, alleen dan uit LCS: Colt Python (.357)Dit is een zeer krachtige revolver. 1 schot = 1 dood. Het zegt het al, als je iemand één keer raakt schiet je de persoon in één keer dood. Een handig wapen als je snel moet winnen. Het magazijn is voor zo'n geweer lekker groot en daarom zul je ook makkelijk een vuurgevecht winnen. Edit: Pietje II was 9 seconden eerder Bewerkt: 28 april 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.