Desperado Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Hey, Ik ben nu bij de missie ''Stone Cold Killa'' dan moet je een club binnen sneaken bij die Pimp in dat paarse pak. Op een gegeven moment moet je 'm achtervolgen maar wat moet je nog meer doen dan? Alleen achtervolgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Stone = Ice, maar dit terzijde. Gewoon de andere auto laten ontploffen en de GSM pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Hey, Ik ben nu bij de missie ''Stone Cold Killa'' dan moet je een club binnen sneaken bij die Pimp in dat paarse pak. Op een gegeven moment moet je 'm achtervolgen maar wat moet je nog meer doen dan? Alleen achtervolgen? DAar heb ik nog een mooie tip voor, vond de missie te lang duren Die kerels rijden weg in die pimp wagen, die staat van te voren al voor de deur, en die mag je gewoon verplaatsen, en dan staat ie daar nog steeds als je weer naar buiten komen. Ik heb die auto gewoon eerst onder die stijger gezet, zodat ie niet meer vooruit kon. Daarna door t dak naar binnen, die gasten afknallen, en weer naar buiten. Daar zie je dat die auto daar nog steeds staat met die gasten erin, en ze proberen door de stijger heen te rijden dat lukt dus niet. Pak je sniper, zooooooom paf, klaar PS auto niet opblazen, dan is t mission failed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Desperado Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Hey, Ik ben nu bij de missie ''Stone Cold Killa'' dan moet je een club binnen sneaken bij die Pimp in dat paarse pak. Op een gegeven moment moet je 'm achtervolgen maar wat moet je nog meer doen dan? Alleen achtervolgen? DAar heb ik nog een mooie tip voor, vond de missie te lang duren Die kerels rijden weg in die pimp wagen, die staat van te voren al voor de deur, en die mag je gewoon verplaatsen, en dan staat ie daar nog steeds als je weer naar buiten komen. Ik heb die auto gewoon eerst onder die stijger gezet, zodat ie niet meer vooruit kon. Daarna door t dak naar binnen, die gasten afknallen, en weer naar buiten. Daar zie je dat die auto daar nog steeds staat met die gasten erin, en ze proberen door de stijger heen te rijden dat lukt dus niet. Pak je sniper, zooooooom paf, klaar PS auto niet opblazen, dan is t mission failed Thank you, ga het nu ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Je mag de auto wel opblazen hoor <_< , beste is gewoon er lang rijden met andere car , en R2 of L2 klikken en dan drive by , z'n car is zo kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Je mag de auto wel opblazen hoor <_< , beste is gewoon er lang rijden met andere car , en R2 of L2 klikken en dan drive by , z'n car is zo kapot niet met een rocket launcher iig, dat deed ik de eerste keer, en toen kreeg ik 'mission failed, you destroyed the cellphone' als de wagen fikt dan stapt die gast uit voor ie ontploft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 als je een AK 47 heb gevonden gaat het ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Je mag de auto wel opblazen hoor <_< , beste is gewoon er lang rijden met andere car , en R2 of L2 klikken en dan drive by , z'n car is zo kapot niet met een rocket launcher iig, dat deed ik de eerste keer, en toen kreeg ik 'mission failed, you destroyed the cellphone' als de wagen fikt dan stapt die gast uit voor ie ontploft dat werkt het beste het is een klein stukje achtervolgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.