Donald F. Duck Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik startte net een gangwar. Toen ik bij de derde golf was, was er iets raars. Twee Balla gangleden gingen naar een ander territorium en wel zo ver van me af dat ik ze niet neer kon knallen. De vorige keer bij een gangwar gebeurde dit niet. Kan iemand me helpen? Reageren
Bling Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Dit is gewoon een vervelende bug, die inderdaad kan optreden en niet te voorkomen valt. Er zijn twee dingen die je vervolgens kunt doen: Gangwar beïndigen en opnieuw beginnen, en vervolgens dus hopen dat deze bug niet opnieuw optreedt. Net zolang wachten totdat de aangegeven gangmembers weer dichterbij komen. Een sniper zou daarom ook erg handig zijn. Buiten dat valt er niet veel aan te doen, maar het blijft inderdaad een vervelende bug. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Dit gebeurt wel vaak bij mij. Als een paar vijanden te ver weg zijn, dan win je alsnog de gangwar. Dus eigenlijk hoef je niet opnieuw een war te gaan maken. Gewoon wachten. Reageren
morfanaion Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik startte net een gangwar. Toen ik bij de derde golf was, was er iets raars. Twee Balla gangleden gingen naar een ander territorium en wel zo ver van me af dat ik ze niet neer kon knallen. De vorige keer bij een gangwar gebeurde dit niet. Kan iemand me helpen? ditzelfde is mij ook vaak gebeurd. Er is wel iets aan te doen. Bij het programmeren van het spel is verschil gemaakt tussen voetpaden en wegen. Alles wat zich te voet voortbeweegt volgt deze geprogrammeerde voetpaden, tot op een bepaald punt. Wanneer een NPC achter je aan zit zal hij net zolang op het voetpad blijven totdat hij je op een bepaalde afstand genaderd is, waarna hij recht op je af zal komen. Zelfde geldt dus ook voor de gangleden. Een manier om ze terug te laten lopen is om gewoon aan hun kant van de weg op het voetpad te gaan staan, meestal komen ze dan rechtstreeks terug. Deze voetpaden kun je met regelmaat gebruiken om je tegenstanders daar te krijgen waar je ze wilt hebben, allemaal aan 1 kant. Vooral bij de "hoods" in het noordwesten kan dit heel handig zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dit is ook weleens bijmij gebeurt: en altijd en ook egt altijd gebeurt dit bij mij in Villowvield Reageren
JeGe Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik ga er altijd achteraan met de jetpack, todat ik ze dood heb of een waarschuwing krijg dak te ver weg ben. Reageren
Donwell Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Je zult vast wel eens hebben gezien dat de vijand netjes over de stoep loopt en altijd keurig aan de juiste kant oversteekt om bij jou te komen. Wanneer dit probleem weer komt, moet je simpelweg op de stoep gaan lopen waar zij ook op lopen zodat ze weer terug komen, doe je dit niet, dan zullen ze net zolang rond gaan lopen tot ze weer van achter aankomen. >>> Door Dutchy3010: Misschien een aanrader de volgende keer het topic door te lezen? Dit stond namelijk al uitgebreid in de mooie post van morfanaion, en hoeft dus niet herhaald te worden.<<< Oeii... Die had ik dus overgeslagen, sorry! Bewerkt: 4 mei 2007 door Donwell Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ja dit heb ik ook gehad is wel vervelend. Je moet gewoon zorgen dat ze niet te ver weglopen dit kan je doen door naar ze toe te lopen als wegwillen lopen dan keren ze zig om en komen naar jou toe en schiet je ze gwoon dood Reageren
dukeboy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 of bij de vuurtoren dat ze onder water lopen pak ze dan maar! Reageren
Suburban Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 dat heb ik ook gehad hoe ik het dee: ik pakte een snelle auto, ree snel naar ze toe. maakte toen een drive-by en ze lagen dood. ik kreeg toen een waarschuwing van dat ik te ver was. dan is de snelheid van de wagen handig en ree snel terug. klaar ! Suburban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.