bobsaget Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Hallo, TMS heeft een nieuwe stunt video gemaakt, dus ik dacht laat ik hem even posten! Ik zelf vind hem heel erg vet geworden! Dus enjoy! Hoge Kwaliteit: http://www.filefactory.com/file/b9f505/ http://files.filefront.com/VoyageHQwmv/;73...;/fileinfo.html Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=KuJtMlG3bhk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CoolieJoolie Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 MWHAHAHAH, very nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Leuk gemaakt, mooie stunts. Alleen de muziek spreekt me niet zo aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 vet wrede stunts man Alleen hoeveel mods en cheats zijn hiervoor gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsaget Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Uhm, cheats dat je niet dood gaat en dat er geen verkeer is. En een aangepaste main.scm zodat je kan teleporten en auto's/motoren kan spawnen. Bewerkt: 23 april 2007 door bobsaget Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Waauw! Zo mooi! Echt prachtige stunts. Doet die dat met een bepaalde de trainer ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsaget Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Nee geen speciale trainers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Nee geen speciale trainers. ja ja zal wel zo hoog kom je niet low gravity cheat zekers voeg *** mr eens toe dan laat ik je egte stunts zien >>> Door NandroDavids: E-mailadres verwijderd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Mooie stunts,vette links. Goed gedaan. Ik zou het niet beter kunnen (toch wel ) Maar jah.Toch mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 Mooi filmpje, ik maak stunts meestal met Very Slow Gravity Cheat, vlieg ik lekker met auto's . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Turtle Dick Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) haha ik heb hier 3 stunts ofzo bedankt voor het kijken iedereen! Bewerkt: 26 april 2007 door Turtle Dick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.