Mister.X Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Hallo, als ik met me Mobiel een filmpje maak komt hij als 3.GP en ik wil hem op PC zetten maar kan ik hem niet zien dus zou ik hem graag naar MPEG of MPG zetten.... wie iemand een progamma daarvoor? Alvast bedankt.. Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Probeer hem te openen met Quicktime Player. Die kun je gratis(legaal) downloaden. Gewoon ff zoeken met google en als het goed is kun je daarmee die filmpjes afspelen. Veel succes! Boris H. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik mag geen reclame maken voor andere sites, dus zeg ik het maar zo: Typ op google Media Convert in en klik op de eerste link. Verder is het niet zo moeilijk Reageren
Mister.X Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Probeer hem te openen met Quicktime Player. Die kun je gratis(legaal) downloaden. Gewoon ff zoeken met google en als het goed is kun je daarmee die filmpjes afspelen.Veel succes! Boris H. dat geef een virus aan... Reageren
Preddy Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Volgens mij is het antwoord al wel gegeven op je vraag, bijvoorbeeld met een site als Media Convert kan je zo'n filmpje omzetten in het gewenste output. Een kleine tutorial over het omzetten naar 3gp naar Avi is ook hier te vinden. Dat is allemaal in een hand omdraai te vinden op google. Ook bijvoorbeeld op een site als download.com kan je genoeg vinden. Succes ermee. Reageren
Die-hard Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Quicktime player is zeker geen virus: Het is namelijk van Apple en ik gebruik het ook. Daarnaast zou je 3GP files gewoon met Winamp media player of VLC player(google voor te downloaden) moeten kunnen afspelen, converteren zou overbodig zijn. Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) ja maar ik wil het niet allen afspelen ik zou ook graag een filmpje maken met WMM.. Edit: laat maar had Preddy's post niet gelezen Dank U Bewerkt: 25 april 2007 door Mister.X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.