Jump to content

Betere schade


jojokojo

Beter of niet?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Betere schade of is dat toch te lastig?

    • JA! Dat is tog logish zou in elk spel beter kunnen zijn.
      92
    • Ja dat zou leuk zijn , meer afwisseling
      42
    • Nee helemaal niks! wordt het te lastig door
      2


Recommended Posts

Ik zou wel graag willen zien dat auto,s wat betere schade zouden krijgen.

En daarmee bedoel ik niet nog meer deuken op de goede plek maar egt dat als je bijvoorbeeld:

hard over een hobbel zou rijden en je onderkant ertegenaan komt je krukas scheef is en je daardoor een stuurafweiking hebt.

Of dat als je je auto gewoon helemaal hebt afgeragd je motor niet meer zo snel start als aan het begin.

En hetzelfde met mensen :

Als je iemand aanrijdt die ook egt een gebroken been kan hebben en en daar mee loopt te sleuren of blijft liggen.

Wat denken jullie hiervan ?

Lijkt dit je wat of wordt dit te realistich?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justpiepup

    3

  • jojokojo

    3

  • JasonStatham

    3

  • Verrity

    2

Ik zou wel graag willen zien dat auto,s wat betere schade zouden krijgen.

En daarmee bedoel ik niet nog meer deuken op de goede plek maar egt dat als je bijvoorbeeld:

hard over een hobbel zou rijden en je onderkant ertegenaan komt je krukas scheef is en je daardoor een stuurafweiking hebt.

Of dat als je je auto gewoon helemaal hebt afgeragd je motor niet meer zo snel start als aan het begin.

En hetzelfde met mensen :

Als je iemand aanrijdt die ook egt een gebroken been kan hebben en en daar mee loopt te sleuren of blijft liggen.

Wat denken jullie hiervan ?

Lijkt dit je wat of wordt dit te realistich?

Natuurlijk is het realistich. Of er in komt is nog echter de vraag.

Wie weet bij de volgende versie van GTA. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja is wel leuk.Wat meer afwisseling,maar ik zou het ook weer niet erg vinden als het niet te realischtisch is.Het moet realischtisch worden,maar als er een paar dingen niet in zitten is dat ook weer niet erg

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op NEE gestemd.

Waroom : Omdat je als je aangereden wordt dan niet meer zou kunnen lopen ofzo :duh:

Betere schade bij auto's zou ik wel goed vinden. Want nu heb je soms dat je heel hard tegen een auto aan rijdt en dat je bijde geen schade hebt :duh: .

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zou in elke game moeten betere.

Zeker als R* hun games realistischer willen maken.

Maar ik hoop ook dat er een betere schade komt.

Ik vind het stom dat als je met een infernus of een Banshee tegen een muur aanknalt dat je wagen nog rijd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

kweenie seker of dit klopt maar keb gehoord dat Gta IV de Euphoria pshycics engine gaat gebruiken en als ze die gebruiken is de schade aan de auto elke keer anders.

De Euphoria pshycics engine is niet het zelfde als de Rage engine dat is de grafische engine

Bewerkt: door gta goodie
Link to comment
Delen op andere websites

kweenie seker of dit klopt maar keb gehoord dat Gta IV de Euphoria pshycics engine gaat gebruiken en als ze die gebruiken is de schade aan de auto elke keer anders.

De Euphoria pshycics engine is niet het zelfde als de Rage engine dat is de grafische engine

Waar heb je dat gehoord dan? Dat zou wel beter zijn.. maar ze moeten het niet té overdrijven met merkbare vermindering van bestuurbaarheid.. klinkt leuk op papier is maar rete-irritant bij missions

Link to comment
Delen op andere websites

kweenie seker of dit klopt maar keb gehoord dat Gta IV de Euphoria pshycics engine gaat gebruiken en als ze die gebruiken is de schade aan de auto elke keer anders.

De Euphoria pshycics engine is niet het zelfde als de Rage engine dat is de grafische engine

Ik zou toch zweren dat ze de RAGE engine gebruiken voor GTA IV. Ik kan me vergissen natuurlijk ^_^

Maar wat is eigenlijk de Euphoria Physics engine dan? Is dat ook van Rockstar zelf ofzo?

Mzzl

Ik heb trouwens ja gestemd, hoe beter de schademodellen, hoe leuker het wordt :D:D

Bewerkt: door Gerwin_89
Link to comment
Delen op andere websites

kweenie seker of dit klopt maar keb gehoord dat Gta IV de Euphoria pshycics engine gaat gebruiken en als ze die gebruiken is de schade aan de auto elke keer anders.

De Euphoria pshycics engine is niet het zelfde als de Rage engine dat is de grafische engine

Ik zou toch zweren dat ze de RAGE engine gebruiken voor GTA IV. Ik kan me vergissen natuurlijk ^_^

Maar wat is eigenlijk de Euphoria Physics engine dan? Is dat ook van Rockstar zelf ofzo?

Mzzl

Ik heb trouwens ja gestemd, hoe beter de schademodellen, hoe leuker het wordt :D:D

Ze gebruiken ook de RAGE, zoals gta goodie al aangeeft. Maar de RAGE zorgt voor het grafische gedeelte, een andere engine (Euphoria Physics in dit geval) zorgt voor de physics (natuurkunde), dus dat een bal valt of hoe het schademodel is. De Euphoria Physics engine is niet van Rockstar zelf, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel iets realistischer, na 5 pistoolschoten in het echt ben je (normaalgesproken dan) toch wel redelijk dood.

Verder vind ik het schademodel wel goed

ehh, ik vind dit wel heel dom iddeee! als ze dit zouden invoeren is er toch geen klap meer aaan! het hoeft nou ook al niet al te realisticsch, daarom is gta ook zo leuk :sigaar: . maar van die auto,s vind ik wel goed iddee, maar als je word aangereden been breken! neeee!!!!!!! never :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou veel betr zjn, stel je nu voor dat je auto inbrand staat, dan vind ik dat het wat moeilijker is om er uit te kruipen! Dat hij dan bv. een ruit inslaat van zijn auto en er uitkruipt enzo! Net zoals dat met die botsingen! Dat je armor kan verliezen als je deur eruit kjan!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...