Jump to content

Betere schade


jojokojo

Beter of niet?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Betere schade of is dat toch te lastig?

    • JA! Dat is tog logish zou in elk spel beter kunnen zijn.
      92
    • Ja dat zou leuk zijn , meer afwisseling
      42
    • Nee helemaal niks! wordt het te lastig door
      2


Recommended Posts

Ik vind wel dat er betere schade moet zijn, ik reed eens met een Banshee keihard (met nitro) tegen een muur. Ik had alleen maar een gekreukte motorkap :bonk: .

Ik hoop ook dat je in GTA IV met een tank zo dwars in een huis kan rijden, muur kapot, bewoners gillend weg rennen. En dat soort dingen.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justpiepup

    3

  • jojokojo

    3

  • JasonStatham

    3

  • Verrity

    2

Wa denk je van : Je banden worden platgeschoten door de politie, je kan nog even verder rijden maar wel niet zo goed als ervoor, en na een tijd vliegt de rubber van je velg waardoor je amper nog voorruit geraakt. Lijkt mij toch zeer realistisch :puh:

Voor de rest vind ik het een goed idee en Rockstar zou daar verbetering in moeten brengen ! :)

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de auto's niet moet ontploffen want in het echt gebeurd dat ook niet. Ik vind dat het zoals in The Getway meer deuken in komen als ergens tegen aan rijd en dat e auto gewoon uitbrand en niet ontploft.

Link to comment
Delen op andere websites

haha inderdaad ja als je zelf wordt aangereden zou dat zeker lastig zijn maar ik bedoel dan ook meer de computerpersonages.

want ja gta moet wel een beetje makkelijk speelbaar blijven.(daar is het gta voor).

STEMME!

Bewerkt: door jojokojo
Link to comment
Delen op andere websites

Er mag wel meer schade zijn, maar ook niet overdreven veel schade ofzo.

Dus wel deuken en zo, maar van mij hoeft het nu ook weer niet dat je als je met je auto tegen een paal botst dat er een klein deukje op de milimeter in zit.

Of als je er met een ketting tegen loopt dat je krassen maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil van alles beter aan de schade.

Ik wil kogelgaten in Auto's en gebouwen.

ramen van winkels die kapot kunnen.

ramen van auto's kapot schieten (alle ramen dus ook zij -en achterramen)

Ik wil dat de grond weer zwart wordt als er wat ontploft + een gat in de grond.

dat was het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel.... ik koos de 2de.

Maar met dat gebroken been..... sadistisch en bijzonder vergezocht als je het mij vraagt.

Met die deuken ben ik het weleens

Wat vind je zo vergezocht aan iemand die zijn been breekt als hij aangereden wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel.... ik koos de 2de.

Maar met dat gebroken been..... sadistisch en bijzonder vergezocht als je het mij vraagt.

Met die deuken ben ik het weleens

Wat vind je zo vergezocht aan iemand die zijn been breekt als hij aangereden wordt?

als je het aan mij vraagt is het vergezocht. stijl je ervoor je heb bijna missie uitgehaalt word je aangereden, been gebroken, lekker je kom nie vooruit(moelijk) ewn dan schiet de politie je neer :duh::bonk:

een belachelijk iddee dus dat been breken! moet er om :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens er moet echt betere schade in GTA IV komen bijv. als je een stunt maakt dat je door ramen heen vliegt waar mensen aan het werk zijn, of bij politie achtervolging dat je door een huis heen ramd het zou ook stuk realisticher maken en bovendien zou het echt leuk zijn beleef je ook meer lol in of als je bijv met een vliegtuig door gebouwen heen kan rammen en dat je stukken naar beneden ziet vallen en dat er dan de volgende dag van die mensen staan om het weer op te bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens er moet echt betere schade in GTA IV komen bijv. als je een stunt maakt dat je door ramen heen vliegt waar mensen aan het werk zijn, of bij politie achtervolging dat je door een huis heen ramd het zou ook stuk realisticher maken en bovendien zou het echt leuk zijn beleef je ook meer lol in of als je bijv met een vliegtuig door gebouwen heen kan rammen en dat je stukken naar beneden ziet vallen en dat er dan de volgende dag van die mensen staan om het weer op te bouwen.

ja maar dat zijn dan weer de te meolijke dingen.

ik bedoelde meer de dingen die ze ook al kunnen maken zonder al te veel moeite.

Kijk dat gebouw opbouwen komt ook ooit in de toekomst nog wel maar zal tijdje duren

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel leuk zijn dat je met de auto een gebouw inrijdt, auto kapot, gat in de muur. Maar ik denk toch niet dat dit zou gebeuren, anders ben je zo door de gebouwen en auto's heen... Auto's zou misschien wel lukken, maar de gebouwen moet je niet al te veel op rekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...