Jump to content

Betere schade


jojokojo

Beter of niet?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Betere schade of is dat toch te lastig?

    • JA! Dat is tog logish zou in elk spel beter kunnen zijn.
      92
    • Ja dat zou leuk zijn , meer afwisseling
      42
    • Nee helemaal niks! wordt het te lastig door
      2


Recommended Posts

Ik heb op NEE gestemd.

Waroom : Omdat je als je aangereden wordt dan niet meer zou kunnen lopen ofzo :duh:

Betere schade bij auto's zou ik wel goed vinden. Want nu heb je soms dat je heel hard tegen een auto aan rijdt en dat je bijde geen schade hebt :duh: .

:bier:

Als ze het zo gaan zetten dat als je hard tegen een muur aanrijd dat je auto kapot is is het hele spel niks meer aan, heb je om de 40 deconde een nieuwe auto jatten.

Verder vind ik dat het veel realischtischer mag zoals dat er deuken inkomen en dat er bloed op de auto blijft zitten als je iemand aanrijdt.

Ook dat je als je heel hard rijdt met een zwaar voertuig dat je door een huis heen kan rijden en natuurlijk moeten er gaten in de muur komen als je er tegenaan schiet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justpiepup

    3

  • jojokojo

    3

  • JasonStatham

    3

  • Verrity

    2

Volgens mij gaan jullie het wat te ver zoeken, vooral met; Auto door een huis rijden

Daar zal toch héél veel werk moeten ingestoken worden dan; Al die details; hoe voetgangers errop reageren, hoe het huis er vanbinnen dan uitziet, hoe de mensen in het huis zouden reageren, of het gebouw mischien kan instorten, ...

Ofwel zoals bij de vorige GTA's dat je door een raam kan rijden, da valt nog mee!

Maar ik ben bijna zeker dat al die fantasiën niet werkelijkheid zullen worden. ;)

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor. Maar de schade aan gebouwen niet. Dit is leuk bij 'missie' spelletjes: Je speelt constant missies, bv in een schooter en je switch na ene missie telkens naar een andere plek. Waardoor als je een gebouw vernietigd je er geen last van hbet. Ik gta zouden na een tijdje alle gebouwen kapot zijn. En herbouwen lijkt me nogal dom

EDIT ( van volgend ebericht oorspronkelijk):

Nog een keer. Bij auto's wel bij mensen :N Absoluut NIET! :N Het moet wel een spel blijven geen Gigantisch Sudanees spel waar massamoord centraal staat en mensen op de GRUWELIJKSTE manier afslachten.

Overrijden is leuk :puh:. Bij fall of man kun je iemand overijden en dan vliegt ie in kleine stukjes en moet je echt opzoek gaan naar de arm met het geweer :puh:. Als je met grote snelheid ramt zie je de kop tegen je scherm aan vliegen :puh:

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

dat lijtk me een beetje onrealistisch in GTA maar in FoM zal het misschien wel kunnen :puh:

schade aan auto's wil ik best verbeterd zien :puh: gewoon al die auto handicaps lijken me wel leuk, overhitte motor lijkt me ook wel eens leuk :bier:

van mensen lijkt het me nogal irritant, wordt je aangereden loop je met iets gebroken en dan kom je in een vuurgevecht, dan ben je de lul :puh:

en ik vind dat als je iemand aanrijd dat ze niet doodvallen ( dat is best raar eigenlijk )

ook was in SA, spuit je iemand neer met: graffity en brandblusser dan liggen ze bloedend op de grond :bonk: . Dat moet ook veranderd worden vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Betere schade lijkt me wel wat! Als je auto is onploft, liggen er allemaal onderdelen op straat. Maar die onderdelen zijn zo weer weg! Het zal wel vet zijn als ze een tijdje bleven liggen. :puh:

Ook de vlammen wat uit de auto komt als ie ontploft, mag voor mij wel wat realistischer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel iets realistischer, na 5 pistoolschoten in het echt ben je (normaalgesproken dan) toch wel redelijk dood.

Verder vind ik het schademodel wel goed

Nu ja... Als je alles perfect realistisch wilt maken. Na 1 schot kun je normaal gezien niet veel meer doen. Misscchien nog ene heel klein beetje. Maar na 2 schoten kun je zeker niets meer doen. Dan zou het wat saai zijn niet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Van mij mag dat wel maar het mag zeker niet te zijn.

Zoals iemand al zei; dat je tegen een borduur rijd en dan een stuurafwijking hebt, dat vind ik te, zo moet je omdenduur elke minuut een nieuwe auto gaan stelen omdat de andere een stuurafwijking heeft

en dat dus irritant is.

Maar bv: als je een zwaare botsing hebt dat je dan energie verliest en ook iets betere schade aan de auto's zo mogen er wel wat gedetaïeerdere krassen en zo opstaan.

Och ja ze zullen hun plan daar wel trekken zeker bij R*

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag dat wel maar het mag zeker niet te zijn.

Zoals iemand al zei; dat je tegen een borduur rijd en dan een stuurafwijking hebt, dat vind ik te, zo moet je omdenduur elke minuut een nieuwe auto gaan stelen omdat de andere een stuurafwijking heeft

en dat dus irritant is.

Maar bv: als je een zwaare botsing hebt dat je dan energie verliest en ook iets betere schade aan de auto's zo mogen er wel wat gedetaïeerdere krassen en zo opstaan.

Och ja ze zullen hun plan daar wel trekken zeker bij R*

Idd, als je vol tegen een muur rijdt verwacht ik de auto niet meer te werken, maar als je schuin en zachter tegen een muur rijdt moet het nie zo zijn dat je band scheef gaat staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag dat wel maar het mag zeker niet te zijn.

Zoals iemand al zei; dat je tegen een borduur rijd en dan een stuurafwijking hebt, dat vind ik te, zo moet je omdenduur elke minuut een nieuwe auto gaan stelen omdat de andere een stuurafwijking heeft

en dat dus irritant is.

Maar bv: als je een zwaare botsing hebt dat je dan energie verliest en ook iets betere schade aan de auto's zo mogen er wel wat gedetaïeerdere krassen en zo opstaan.

Och ja ze zullen hun plan daar wel trekken zeker bij R*

dit zit er geloof ik wel in.. iig heeft al in bladen gestaan dat niko met zn hoofdtegen het stuur aan slaat bij een harde botsing..ik geloof ook dat 1 blad heeft gemeld dat er dan een airbag uit kan komen maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...