Jump to content

Betere schade


jojokojo

Beter of niet?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. Betere schade of is dat toch te lastig?

    • JA! Dat is tog logish zou in elk spel beter kunnen zijn.
      92
    • Ja dat zou leuk zijn , meer afwisseling
      42
    • Nee helemaal niks! wordt het te lastig door
      2


Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justpiepup

    3

  • jojokojo

    3

  • JasonStatham

    3

  • Verrity

    2

Begrijp ik het nou verkeerd of stelt dit topic eigenlijk de vraag:

Zal GTA IV de vorige GTA's verbeteren op een bepaald vlak?

Het antwoord: TUURLIJK :duh:

Games worden constant verbeterd volgens de visie van de developers. Ze zullen toch echt wel inzien dat ze dit kunnen verbeteren dus doen ze dat ook. Games maken ze de hele tijd beter, dus GTA ook, dus GTA IV wordt beter dan bijv GTA SA

2D GTA's < GTA III < GTA VC < GTA SA < GTA IV (voor de (quasi-)wiskundigen hier)

Oké sommigen vonden bijvoorbeeld VC leuker dan SA, maar technisch gezien was SA geavanceerder en beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp ik het nou verkeerd of stelt dit topic eigenlijk de vraag:

Zal GTA IV de vorige GTA's verbeteren op een bepaald vlak?

Het antwoord: TUURLIJK :duh:

Games worden constant verbeterd volgens de visie van de developers. Ze zullen toch echt wel inzien dat ze dit kunnen verbeteren dus doen ze dat ook. Games maken ze de hele tijd beter, dus GTA ook, dus GTA IV wordt beter dan bijv GTA SA

2D GTA's < GTA III < GTA VC < GTA SA < GTA IV (voor de (quasi-)wiskundigen hier)

Oké sommigen vonden bijvoorbeeld VC leuker dan SA, maar technisch gezien was SA geavanceerder en beter.

niet ierder spel is altyd een verbetering.

ik vodn dat GTA SA beter was dan GTA LCS bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp ik het nou verkeerd of stelt dit topic eigenlijk de vraag:

Zal GTA IV de vorige GTA's verbeteren op een bepaald vlak?

Het antwoord: TUURLIJK :duh:

Games worden constant verbeterd volgens de visie van de developers. Ze zullen toch echt wel inzien dat ze dit kunnen verbeteren dus doen ze dat ook. Games maken ze de hele tijd beter, dus GTA ook, dus GTA IV wordt beter dan bijv GTA SA

2D GTA's < GTA III < GTA VC < GTA SA < GTA IV (voor de (quasi-)wiskundigen hier)

Oké sommigen vonden bijvoorbeeld VC leuker dan SA, maar technisch gezien was SA geavanceerder en beter.

niet ierder spel is altyd een verbetering.

ik vodn dat GTA SA beter was dan GTA LCS bijvoorbeeld

LCS was oorspronkelijk voor de psp ontwikkeld en je kunt wel verwachten dat een PSP spel niet beter wordt (qua graphics en techniek) als een ps2 game. Je kan wel zeggen dat hij ook op ps2 kwam maar dat was maar een port en meer om opnieuw in liberty city te kunnen spelen.

Nu met next gen consoles zullen er enorm veel verbetereingen zijn, volgens rockstar zelf een even grote stap als van GTA 2 naar GTA 3.

Schade zal natuurlijk ook realistischer worden want de next gen consoles kunnen dit aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...