Jump to content

Remix maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi. Ik wil graag DJ worden en remixen maken en beats, maar hoe moet het en met welk programma? BVD!

Geplaatst:

Hallo, kijk je wilt graag DJ worden maar wat bedoel je hier mee? De term DJ word namelijk vaak door de war gehaald met ''producer''. Een DJ (wat staat voor disc jockey) is iemand die live plaatjes in elkaar kan mixen met de benodigde apperatuur en software hiervoor. Hiervoor raad ik je het programma Traktor DJ studio aan, het is erg uitgebreid en goed te gebruiken in combinatie met DJ gear. Ik heb het zelf ook en kan er aardig mee overweg. Als je wilt produceren dan heb je programma's zoals Fruity Loops en Cubase nodig. Hiermee kun je tracks produceren. De reden dat die termen vaak door elkaar gegooid worden is omdat veel DJ's ook produceren, zoals bijvoorbeeld Tiesto.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo, kijk je wilt graag DJ worden maar wat bedoel je hier mee? De term DJ word namelijk vaak door de war gehaald met ''producer''. Een DJ (wat staat voor disc jockey) is iemand die live plaatjes in elkaar kan mixen met de benodigde apperatuur en software hiervoor. Hiervoor raad ik je het programma Traktor DJ studio aan, het is erg uitgebreid en goed te gebruiken in combinatie met DJ gear. Ik heb het zelf ook en kan er aardig mee overweg. Als je wilt produceren dan heb je programma's zoals Fruity Loops en Cubase nodig. Hiermee kun je tracks produceren. De reden dat die termen vaak door elkaar gegooid worden is omdat veel DJ's ook produceren, zoals bijvoorbeeld Tiesto.

ik gebruik vooral virtual dj, je kan een trailer gratis proberen op virtualdj.com

hoe? gewoon doen als je er zin in hebt, wat muziek door elkaar gooien en zien wat er van komt, dan afwerken met de nodige instellingen om hem dan aan wat vrienden te laten horen en zo wat tips of opmerkingen krijgen, en die dan soms aanpassen, het is iets vind ik dat als je het echt wil, zeker kunt, maar je moet er zin in hebben

heb je nog vragen?pm me dan

Bewerkt: door mathi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...