kevin w Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Als ik het spel wil opslaan dan zegt ie dat het succesvol is gebeurt, Wil ik hem dan op nieuw laden dan staat er save game corrupted. En dan kan ik hem niet spelen. Ook heb ik een 100% savegame gedownload maar dan geeft ie het zelfde aan. Ik heb al wel rond gekeken hier op het forum, en ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, bestanden verwijderd bij "Mijn documeten". Ook las ik iets over verschillende versies hoe kan je zien welke versie je hebt? alvast bedankt Gr. Kevin W Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Als ik het spel wil opslaan dan zegt ie dat het succesvol is gebeurt,Wil ik hem dan op nieuw laden dan staat er save game corrupted. En dan kan ik hem niet spelen. Ook heb ik een 100% savegame gedownload maar dan geeft ie het zelfde aan. Ik heb al wel rond gekeken hier op het forum, en ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, bestanden verwijderd bij "Mijn documeten". Ook las ik iets over verschillende versies hoe kan je zien welke versie je hebt? alvast bedankt Gr. Kevin W Versies staan in eerste instantie los van dit probleem. Maar het schijnt zo te zijn dat je je versie rechts, onderin je scherm kan zien. Daar moet dus of staan V2, of V1.01. Staat er niets, dan heb je V1. Dan nu je probleem van de corrupted savegame. Te verhelpen is het probleem wel, dus dat scheelt. Je vindt hier een tutorial waarin wordt uitgelegd hoe je van dit probleem af kan komen. Mocht de tutorial niet werken, maak dan een nieuw gast-account aan op je PC en probeer de savegame vanaf daar te starten. Reageren
kevin w Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 dus de save games naar een ander account heen verplaatsen? of naar een gast account hoe kan ik ze vanaf daar dan weer laden? of in het spel gebruiken Gr. kevin w de save game doet het nu alleen als ik er nu een 100% save game in zet dan doet hij het niet? wie weet dat? >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de 'bewerk'-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Savegames van Versie 1 doen het niet op Versie 2 en visa versa. P.S.: Niet dubbelposten! Gebruik de Edit knop. >>> Door Bling: Laat dat laatste nou maar aan de Moderators over.. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.