Furi0uz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 ^A^Thuggie has joined the game.* [XII]Razeau has been converted to mexican [XII]Furi0uz killed moon_89. (M60) <soja spawned as Robber> [XII]Razeau: halleluje <'^A^Thuggie' logged in as a member.> [XII]Razeau: a <Grigor spawned as Robber> [XII]Razeau: eau ^A^Thuggie: gebanned bij gtagames :S <{MK}Golem spawned as Robber> [XII]Zappy killed Plo. (Stubby Shotgun) [XII]Furi0uz: wrm dat? <moon_89 spawned as Mexican> [XII]Zappy killed soja. (Stubby Shotgun) ^A^Thuggie: furi <Plo spawned as Robber> {MK}Golem killed [XII]Zappy. (Stubby Shotgun) {MK}Golem killed pimmie. (Stubby Shotgun) [XII]Zappy: !stat <[XII]Zappy - Game kills: 28 Deaths: 16 Ratio: 1.75 Overall kills: 520 Deaths: 288 Ratio: 1.81> [XII]Razeau killed moon_89. (M60) <[XII]Zappy spawned as Robber> Grigor killed {MK}Golem. (Stubby Shotgun) pimmie: is het gelukt thuggie <pimmie spawned as Robber> <soja spawned as Robber> {MK}Golem: !lag gol tri <{MK}Golem: Error - ID not present.> ^A^Thuggie: ik killde 3 EUL ik zeg ik laat geen EUL over in robber kotm blizz ineens nu ga je te ver BAN <moon_89 spawned as Mexican> pimmie: zeg dat verhaal ook mar tegen furi {MK}Golem: !lag gol gri <Lagtime {MK}Golem - Grigor: 74.5 ms> <{MK}Golem spawned as Robber> {MK}Golem: damn ^A^Thuggie: ik killde 3 EUL ik zeg ik laat geen EUL over in robber kotm blizz ineens nu ga je te ver BAN Weet hier het fijne niet van, maar ergens verbaast me het niet... Ik hoop dat er meer redenen achter deze ban zitten, zo niet... Dan lijkt een unban me op z'n plaats tog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 10 Views... Geen reply.. Mmh, zegt me vrijwel genoeg eigenlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik begrijp niet goed wat er zich afspeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 ja waar heeft hij et over joh! iets van onrechte ban Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 ja blizz bant en kickt wel vaker zomaar mensen, vorige keer kickte hij mij omdat iemand uit mijn heli stapte en dood ging stond er heli kill, kickte hij me, ik log en en kickte hem terug, maar tuggie is weer op gtagmaes server, anders schakelt hij mij wel in via msn, dan unban ik hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 K ben ook geband ik zou nie weten wrom. De Admin was ]SoA[Elmex. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 K ben ook geband ik zou nie weten wrom.De Admin was ]SoA[Elmex. Neem Contact met hem op.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 ehh hoe wou je dat ik da doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 eej henk-jan, ga naar hun site zou ik zeggen.... [XII] en ]SoA[ Site en zeg het daar maar op het forum... suc6 groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) oke bedankt!!! Edit link doet et nie Bewerkt: 25 december 2004 door henk_jan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 en elmex is nog erger hij slapte mij en nog anderen een paar keer gewoon voor niks dood. en in plaats van te kicken doet hij !ban en 3 sec later !unban, dat is toch gewoon dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Veel Klachten Over Elmex Ik Ontwijk |Hem Nu TNx Edit By RTS: Volgende keer je post EDITTEN !! Bewerkt: 11 januari 2005 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 oke bedankt!!! Edit link doet et nie Site was tijdelijk op een andere host maar is nu te bezoeken via: www.clan12.nl www.majestictwelve.nl www.kustkeet.nl www.clan12.tk www.trancevibez.com 1 van ze zal het wel doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WAR? Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik ben ook gebant :angry: ik was gewoon vice city aan het opstarten en dan wordt ik opeens gebant, dat slaat nergens op volgens mij was het ]SoA[Elmex die mij bande Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.