yvea0 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Hey jongens, ik ga morgen een snelle game pc van Acer kopen Maar ik vroeg me af, is de behuizing ( dat ene ding waar het aan en uit knopje op staat ) Goed genoeg voor De Nvidia 88-0 GTS? Want ik hoorde vandaag dat een goede behuizing heel belangerijk is, om goed te kunnen gamen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) Een goede behuizing is niet belangrijk om goed te kunnen gamen. Om goed te kunnen gamen moet je een goede videokaart hebben, een goede muis, en een goed toetsenbord. Het enige wat je kast nodig heeft is: -Alles past erin (niet dat je videokaart niet vastgemaakt kan worden) -Een Cd-romspeler; anders is het moeilijk om bijv San Andreas te spelen -Een Aan/uit knop -Zo nodig een Reset knop. Andere artikelen die handig kunnen zijn zijn: -Dvd-drive -Diskettestation -Usb-poorten -Cd/Dvd brander -Internet-modem (?) Hier zijn wat tips te krijgen over een goede PC. Hier word allemaal uitgelegt wat wat nou betekent. Bewerkt: 23 april 2007 door blokcement Reageren
yvea0 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Een goede behuizing is niet belangrijk om goed te kunnen gamen. Om goed te kunnen gamen moet je een goede videokaart hebben, een goede muis, en een goed toetsenbord. Het enige wat je kast nodig heeft is:-Alles past erin (niet dat je videokaart niet vastgemaakt kan worden) -Een Cd-romspeler; anders is het moeilijk om bijv San Andreas te spelen -Een Aan/uit knop -Zo nodig een Reset knop. Andere artikelen die handig kunnen zijn zijn: -Dvd-drive -Diskettestation -Usb-poorten -Cd/Dvd brander Dat is het wel ongeveer. Perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.