Jump to content

Kan spel niet opslaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hola,

Ik ben vandaag begonnen met SA. Heb nu de eerste twee missies gedaan en wilde voor het eerst gaan saven. Alleen als ik dit probeer krijg ik de volgende melding:

"Save failed! There was an error while saving the current game. Please check your savegame directory and try again."

Kan iemand mij hiermee helpen.

Ik gebruik geen cheats en heb versie 1 geinstalleerd.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

V.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je je GTA San Andreas User Files verplaatst? Misschien dat het daaraan ligt? Je Savegames staan in de map GTA San Andreas User Files, in Mijn Documenten.

P.S.: Welkom op het forum! :)

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Big Boss,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb echter de user files niet verplaats.

Als ik in de map Mijn Documenten kijk dan zie ik twee mappen (Gallery & user Tracks) en 1 bestand gta_sa.set

Verder niets.

Klopt dit?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat klopt niet, voor zover ik het begrijp. In mijn Documenten heb je normaal gezien een map GTA San Andreas User Files. In dié map, zitten dan de twee mappen Gallery en User Tracks, het bestand gta_sa.set en al je savegames.

sa1iw1.png

sa2mc2.png

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Sorry, mijn fout.

Dat klopt over de mappen. Ze zitten in de map GTA SA User Files. Maar heb geen savefiles.

Helpt het om een savefile van de site te downloaden en deze te gebruiken?

Ik zit 1 savefile staan die geschikt is voor versie 1. maar deze is met 95% voltooid. Kan ik deze gebruiken en beginnen met de missie waar ik ben gebleven?

Geplaatst:

Als je een 95% savegame hebt gedownload, en die laad in je San Andreas, zullen alle missies al gedaan zijn. Je zult dus opnieuw moeten beginnen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...